אורלי הורוביץ

אורלי הורוביץ ,חברה בארגון מעצבי פנים בישראל מעצבת בתים, דירות, משרדים ועסקים אחרים משנת 2007.

תחום העיצוב התקדם מאוד בשנים שחלפו. תפיסות השתנו.

היום אנחנו מבינים באופן עמוק ומקיף יותר את ההשפעות של סביבות על מצבי הרוח שלנו, הרגשות, רמת האנרגיה, רמת הריכוז, דרך החשיבה, הפתיחות שלנו לאחרים ועוד ועוד. זה הפך חיוני לשלב את הידע הזה בתהליכי העיצוב .אם בעבר עיצוב היה סטטי, "עיצוב אחד", ולא חשבנו שהבית או המשרד שלנו צריך להיראות אחרת ולספק לנו אוויר השונה וחוויה גופנית, חושית ורגשית שמשתנה עם הצרכים המשתנים שלנו בשעות יום שונות, לאורך השבוע ואפילו לפי עונות השנה – באה הטכנולוגיה ואפשרה לנו סביבות ש-"מרגישות" אותנו ומשתנות עבורנו. בנוסף, העיצוב חדל להיות חזותי בלבד והתחיל שימוש מתוחכם יותר בתאורה, מוסיקה, ריחות ועוד לכן יצרתי שיטה חדשה וקראתי לה Triple-A Design: Art, Affect, Automation.

 Art עיצוב אמנותי שהוא חגיגה לחושים, לכל החושים

Affect עיצוב דינאמי של כל חלק בבית או במשרד שמשפיע באופן רצוי על רמת האנרגיה, על המיינדסט ועל התקשורת הבינאישית ומשתנה לפי הצרכים לארוך היממה.

Automation שימוש בטכנולוגיה ליצירת סביבה חכמה שעושה לכם נוח ומבטיחה אווירה מתאימה בכל שעה.

בתהליך העבודה המשותף שלנו אלמד לעומק אתכם, כל אחד מכם, ואת הצרכים שלכם המשתנים בשעות ובזמנים שונים. הצרכים האלו יקבלו מענה מקיף ומדויק עד הפרטים הקטנים ביותר בהכנת הסקיצות והתוכניות לביצוע, הכל בשיטת Triple-A Design  .אנחה את אנשי המקצוע ואלווה  את תהליך הביצוע, כדי לוודא שהכול מתנהל כשורה.

 התמורה להשקעה הזו תהיה בית או משרד שמתוכנן לתת לכם יותר מכל מה שהכרתם. 

ליצירת קשר: 050-3869068 | orly@oh-studio.co.il

https://www.instagram.com/oh_interiordesign

/https://www.facebook.com/orlyinteriordesign

הקודם
הבא
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd