קולטי האדים של Sonar

הייחוד של תחום העיצוב טמון בשילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה, בין צרכים פונקציונליים לבין מראה ויזואלי.
בכל פרויקט אליו אנו ניגשים, ובתכנון מטבחים בפרט, נבקש למצוא את האיזון המושלם שבין שפה עיצובית לבין מענה על צרכים ספציפיים.

כיום בעזרת מכשירים חשמליים מתקדמים המותאמים למטבח הביתי, נוכל להבטיח כי האחד לא יבוא על חשבון השני ובנוסף נקל ונשפר את העבודה היומיומית במטבח.

חברת Sonar הוקמה בשנת 1977 ומתמחה בעיצוב, בייצור ובשיווק של מוצרי חשמל מעוצבים למטבח הביתי.

המוצרים מעוצבים ומיוצרים באיטליה מתוך חיפוש מתמיד אחר עיצוב, חדשנות ואיכות כדי לאפשר לכם ליצור התאמה מושלמת בין המטבח לבין המכשיר החשמלי הנבחר.

למשל עבור לקוח שמבשל ארוחות מורכבות באופן יומיומי, שבחר מטבח בסגנון קלאסי, לא נתאים את אותו מוצר שנתאים ללקוח אחר, שמעדיף סגנון נקי ומינימליסטי ושמציין כי בביתו יש ילדים קטנים.
מלאי המוצרים הרחב והמגוון מאפשר לנו לבחור עבור כל לקוח את המוצרים המתאימים לו ביותר.

אם נצלול למשל לתחום קולטי האדים, נגלה ש-Sonar מציעה מבחר דגמים רחב במיוחד, הכולל מוצרים בעיצובים שונים ומחומרים מגוונים.

תוכלו להתרשם מקולקציה של קולטי אדים תלויים במגוון צורות, פרופורציות וגימורים, החל מדגם תקרתי בעל אהיל קרמי ועד דגם צמוד תקרה מנירוסטה בצורת צילינדר.

אם אתם מעדיפים פתרון מינימליסטי יותר תוכלו לבחור בקולט אדים שקוע בתקרת גבס או בקולט אדים המשולב במשטח העבודה ומתרומם באמצעות מעלית.
כל אלו ועוד רבים זמינים לכם על פי צרכי כל פרויקט והעדפתכם האישית ואנשי המקצוע שלנו זמינים להתאים לכם וללקוחותיכם את המוצר הנכון ביותר עבורם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd