עיצוב פנים לחדרי ילדים

ידוע לכולם שהמטבח בבית הוא החדר החשוב ביותר לכל המשפחה, מקום המפגש של ההורים והילדים בכל בוקר לפני הפיזור לגנים, לבתי הספר ולעבודה, מקום המפגש של כל בני המשפחה (בעיקר של הילדים) בכל יום בשעות הצהרים בארוחה או בדרך לחדר הפרטי או לחדר הטלויזה /לסלון, ובשעות הערב לארוחת ערב משפחתית שכל כך חשובה מבחינה תזונתית, ועוד יותר מבחינת המשפחה כיחידה אחת.

החדר שחשוב באותה מידה הוא חדר הילדים, כולנו יודעים שביתו של אדם הוא מבצרו, ובכן, חדר הילדים הוא המבצר של הילד או הילדים שגרים בו, ברמה האישית הילד לומד ומקבל את ערכיו בתוך ביתו ובתוך חדרו שלו לכן חשוב מאוד לכל הורה לדאוג לחדרם של ילדיו מכל הבחינות.

חדר הילדים לא חייב להיות מעוצב במלואו, מה שכן, עיצוב פנים לחדרי ילדים יכול להיות חלקי ולעשות שינוי מהותי בנראות החדר, בתחושת הילד או הילדה כלפי החדר ובתוכו, לבטחון הילד ולביסוס ערכים של שמירה על רכוש, כיבוד ואירוח האחר, גבולות, בטחון אישי ומשפחתי ועוד… לכן עיצוב פנים של חדר ילדים כל כך חשוב גם אם אינו נדרש על ידי הילדים.

עיצוב פנים של חדר הילדים אפשרי גם על ידי פריטים משלימים, באמצעותו אפשר לממש פנטזיות ורצונות של הילד, פריטים משלימים כמו טפט נסיכות או פיראטים ,תמונות של חיות צבעוניות (או איורים) כשלכל טפט בחר הילדים או תמונה שתלינו ניתן למצוא בד תואם עבור הוילונות, הכריות או האהיל שבחדר.

באמצעות טאצ', ידע וניסיון אפשר לייצר תהליך של עיצוב פנים לחדר ילדים שיהיה חיבור ושילוב של פריטים משלימים לריהוט תוך התאמה נכונה של מימדי החדר לריהוט הקיים ולריהוט החדש, למיקום הדלת, שקעי החשמל, החלון שבחדר (לעיתים גם לנוף הנשקף מהחלון בחדר הילדים) כאשר קו עיצובי מקשר יכול להיות גוונים וצבעים.

השינוים שאפשר לראות הם מיידיים

כמו לאחר רכישת מטבח חדש, כך גם לאחר עיצוב פנים לחדר הילדים, יהיה תהליך של למידה וחניכת החדר החדש, הילד או הילדה יתרגל למעמד החדש שלו בבית, יראה שהוא עצמו חלק בלתי נפרד וירגיש את זה, הבטחון האישי של הילד יעלה והוא ירגיש נוח להזמין אורחים ובכלל לחלוק את מה ששלו עם אחרים.

הילדים שלנו הם הבייבי שלנו! בזה אין ספק, נרצה לתת להם את הכלים לצאת לעולם בטוחים וחכמים, בריאים ושלמים. הבית הוא המבצר שלנו ושלהם, חדר הילדים הוא האיזור של הילד בבית וצריך להיות בנוי ומעוצב על פי אופי ונוחות הילד או הילדה הגרים בחדר. כאמור, ניתן לבצע תהליך של עיצוב חדר הילדים באופן עצמאי, או לגשת למומחים, להגדיר מטרות, תקציב ולו"ז ולייצר לילד או לילדה חדר ילדים שיהיה מקור לבטחון (חברתי ומשפחתי) ולמידה עבור הילד.

מוגש על ידי יו יו ילדים, עיצוב פנים לחדרי ילדים ונוער.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd