נקי ומוקפד: עיצוב פנטהאוז שצופה אל נוף תל אביב

הדיירים בקומה ה-24 ביקשו סגנון מודרני עם נגיעות חמות סקנדינביות, וכל החומרים שנבחרו משלבים את העולמות ומייצרים תחושה נעימה, מדויקת ומסודרת


הדיירים:
זוג + 3
המיקום:ראשון לציון
השטח:230 מ"ר
עיצוב פנים והום סטיילינג:נועה סולומון

 
הפנטהאוז, שנמצא בקומה ה-24 וצופה אל נוף תל אביב, תוכנן עבור זוג הורים ושלושת ילדיהם המתבגרים. הסגנון המאפיין את העיצוב הוא מודרני עם נגיעות חמות סקנדינביות. לשם כך החומרים הנבחרים משלבים את העולמות ומייצרים את התחושה הנעימה המתקבלת.
 
הדיירים, שמתחברים מאוד לעולם העיצוב, היו מעורבים בכל בחירה בתהליך, והדגישו את הרצון לקבלת תוצר שלם ותפור עד הפרט האחרון. נגרות מוקפדת מהווה חלק משמעותי מהעיצוב ומשמשת כאלמנט שמחבר ומגדיר חללים בבית וכן עונה לדרישת הדיירים לייצר חללי אחסון רבים. היא מחברת בין חלל המטבח לסלון ומגדירה אותם יחד לחלל אחד. האי בגוון הכהה הוא המפריד ביניהם, ויחד עם משטח שיש אבן קיסר שיורד ופוגש את הרצפה, יוצר שילוב חומרים מעניין. 
 
 
 

מטבח-סמגל

 
הבית מרוצף כולו בפרקט עץ אלון טבעי בטקסטורת פישבון, אל מול נגרות בקווים נקיים המשתלבת באופן מוקפד 
עם תכנית הבית והפונקציות הנדרשות. הריהוט והאקססוריז מאופיינים בגוונים סולידיים ומאזנים, ועם זאת מכניסים 
מראה חמים ומשלימים את העיצוב.
 

 

 
בחדר השינה של ההורים תוכנן ארון בגדים גדול, גם הוא מעוצב בקווים נקיים ומשלב מראות, שמעבר לשימוש הפונקציונלי שלהן נותנות תחושה של מראה אינסופי אל מול הכניסה לחדר. המיטה, שבגבה קיר טיח אפור, תוכננה גם היא במיוחד עבור הדיירים בנגרות עץ אלון מושחר המייצר ניגודיות לגוון הפרקט. מולה חדר הרחצה, שהכניסה אליו בדלתות הזזה המשלבות זכוכית שקופה, זכוכית חלבית ואלומיניום שחור, שמחזק ומחבר את השילוב של החומרים בתוך ומחוץ לחדר הרחצה.
 
בחדרי הילדים יחידת הנגרות תוכננה כאלמנט אחד המשלב שולחן כתיבה, יחד עם ארון בגדים, אחסון נרחב ושידה למיטה. המיטה עצמה גם היא יוצרה בהזמנה להשלמת העיצוב. הצבעים והחומרים שנבחרו לנגרות מאזנים את רצפת העץ ומשרים אווירה נעימה. נעשה שימוש בארונות דלתות מראה, המכפילות ומגדילות את החדר. פעם אחת מראה שחורה, לבקשת הילדה, ופעם אחת מראה רגילה, לבקשת הילדה השנייה. שתיהן בשילוב ידיות פליז לקבלת המראה היוקרתי.
 
 
חדר הרחצה הכללי גם הוא משלב דלת אלומיניום שחורה המובילה לחדר כביסה וארון ארוך במיוחד מעץ אלון טבעי, המזכיר את רצפת הבית. יחד הם שוברים את המראה הבהיר של הריצוף וקיר הטיח האפור שבגב הארון, ובאמצעות משטח קוריאן וכיור מונח לבן, שומרים על המראה הנקי המוקפד.
 
 
 
 
 כתבה פורסמה בבניין ודיור
 
 
 
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd