עיצוב מטבחים מפוארים

רמת החיים שלנו עולה בהתמדה, ואחת התוצאות של הגידול במשאבים הכספיים והאחרים העומדים לרשותנו היא מרחבי מגורים גדולים יותר, מעוצבים יותר, מרשימים יותר וכאלה שמגשימים את החלומות הכי גרנדיוזיים שלנו.

לא חסרות דוגמאות לסטנדרטים הגבוהים יותר בימינו: רצפת פרקט שפעם זוהתה עם העשירון העליון הפכה זה מכבר לנפוצה ורווחת עד מאוד, דירות בנות 4 חדרים שבעבר שטחן היה כ- 100 מ"ר מכילות כיום סביב ה- 120 מ"ר בממוצע ובמקביל נבנות יותר ויותר דירות בנות 5 ו- 6 חדרים, כיורים הפכו ליצירות אמנות שממלאות אותנו שמחה כל אימת שאנחנו שוטפים ידיים – והמטבחים הופכים מאובזרים יותר ויותר, רחבי ידיים יותר ומזמינים יותר.

סוד החיים הטובים

אפשר לצקצק לנוכח מטבחים מפוארים במיוחד, ולפלוט אנחה בנוסח "בן גוריון חי בצריף ולא סבל לרגע", אבל בסופו של דבר הגעגועים הם לא לדירות הצפופות והספרטניות בהן חיו הורינו וסבינו אלא לדברים אחרים לגמרי, וגם חז"ל ידעו לאבחן כי "אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים מרחיבים דעתו של אדם" – ואכן, בית רחב ידיים ובו כל מה שתמיד חלמנו עליו הוא סוד החיים הטובים האמיתיים, ואם כבר אנחנו עובדים קשה ומשקיעים בכך את מלוא מרצנו וכשרוננו וחלק ניכר מזמננו אין שום סיבה שלא ננצל את התמורה לטובת בית שכיף להיות בו.

התפתחות הטרנד הקולינארי

מאפיין נוסף של העלייה ברמת החיים והרצון למצות אותם עד תום הוא התפתחות הטרנד הקולינארי. רובנו ככולנו פוקדים לא מעט מסעדות מרהיבות עין ומלהיבות חיך, ובמקביל גם הופכים לשפים בפוטנציה בעצמנו (ולא בכדי תוכניות כמו מאסטר שף זכו להצלחה מסחררת).

בהתאם, אנחנו משקיעים יותר ויותר משאבים במטבחים הביתיים, הן על מנת שנוכל להביא לידי ביטוי את הכישרון הקולינארי שלנו והן על מנת פשוט ליהנות מהשהייה בהם, בין אם לבדנו, בין אם בחברת בני הבית האחרים ובין אם כשאנחנו מארחים (ולא בכדי הקונספט השולט היום בכל הקשור למטבחים מפוארים הוא אופן ספייס).

ההשקעה מתבטאת הן ברמת אבזור גבוהה במיוחד, הן בתכנון קפדני על מנת שהמטבח יהיה לא רק יפה אלא גם פרקטי והן כמובן בעיצוב שובה עין ולב.

קודם כל תכנון ועיצוב

הנדבך העיקרי של מטבחים מפוארים הוא תכנון מושכל ועיצוב ייחודי.

בין אם תמיד חלמתם על מטבחים כפריים כאלה ואחרים (מטבח בסגנון טוסקנה, מטבח בסגנון יווני וכו'), ובין אם אסתטיקה עילאית בעיניכם היא מטבח מודרני, חשוב ליצור מטבח בעל אופי ייחודי, כזה שהוא אתם ושמבטא את האופי שלכם.

ניתן כמובן להיעזר לשם עיצוב מטבחים מפוארים ברעיונות קיימים, בין אם מהאינטרנט ובין אם ממגזינים יוקרתיים בתחומי עיצוב הבית, ועוד יותר מומלץ להסתייע בשירותיו של מעצב (אל תסתפקו במעצב פנים אלא תנו עדיפות לאיש מקצוע המתמחה בעיצוב מטבחים וכבר הוציא תחת ידיו שלל מטבחים מעוצבים) – אולם בסופו של דבר תנו ללב שלכם ולאינטואיציה שלכם להוביל את התהליך, כך שהמטבח שיותקן אצלכם בבית יהיה לא רק מפואר אלא ישקף את האישיות הייחודית שלכם.

על מה חשוב להקפיד במטבח מפואר?

ישנם מרכיבים שהם מובנים מאליהם במטבחים מפוארים: מקרר חדשני וגדול השוכן בתוך נישה משלו, כיריים אינדוקציה, ארונות מעץ מלא (באופן כללי כדאי להעדיף מטבחים מעץ מלא), משטח עבודה מחומר איכותי במיוחד דוגמת קוריאן (או עץ מלא), מדיח כלים ומיקרוגל אינטגרליים (כלומר מובנים בתוך הארונות), גוף תאורה מרהיב, חיפויי קירות שהופכים את המרחב למעוצב לעילא ולעילא, כיור רחב ידיים וכו' – אבל במקביל חשוב מאוד להקפיד גם על הפרטים הקטנים דוגמת פרזול ללא רבב, כך שהמטבח שלכם יהיה פשוט מושלם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd