עיצוב מטבחים בסגנון עתיק

בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה מובהקת של עליה בפופולאריות של מטבחים בסגנון עתיק. זהו חלק מהמגמה של עיצוב מטבחים בסגנון אישי ומותאם לאופי המשפחה, עיצוב וסגנון בית המשפחה והטעם האישי של הלקוחות. אנחנו בסמגל אוהבים ללכת עם היצירתיות והטעם הייחודי של הלקוחות שלנו, ולעצב עבורם את מטבח החלומות שלהם. בין אם אתם בונים בית ומתכננים את מטבח החלומות שלכם, ובין אם אתם  מתכננים שיפוץ למטבח הישן שלכם, אם אתם חולמים על מטבח בסגנון עתיק כדי שתמשיכו לקרוא על סגנונות שונים של מטבחים בסגנון עתיק וכיצד תוכלו לתכנן מטבח שכזה.

מטבחים בסגנון עתיק – חמימות משפחתיות ונוסטלגיה

כאשר אנו מדברים על מטבחים בסגנון עתיק, הדימויים אשר עולים לנגד עינינו הם של אזורים כפריים, שטחים פתוחים, קוטג'ים ישנים ומלאי אופי, ומטבחים אשר עושים שימוש בחומרים טבעיים כגון עץ, אבן, נחושת וכן הלאה. מטבחים בסגנון עתיק מעניקים אוירה חמימה ונוסטלגית, תחושה של לכידות משפחתית, מסורת של ארוחות משותפות וחיים פשוטים במובן הטוב של המילה.

מטבחים בסגנון עתיק – סגנונות שונים

כאשר אנו מדברים על מטבחים בסגנון עתיק אנחנו יכולים לדבר על מטבחים עתיקים ממקומות שונים בעולם. לכל אזור בעולם סגנון מעט שונה של מטבחים בסגנון עתיק. מטבחים בסגנון עתיק מאזור פרובנס מתאפיינים בדומיננטיות של הצבע הלבן, בגימור מיושן אשר חושף את העץ הכהה מתחת לשכבות הצבע, בפרזול בשילוב של נחושת ואמייל לבן ולעתים אף אמייל מעוטר, הטקסטיל הוא פרחוני ועם זאת מאד בהיר, בגוונים פסטליים של ורוד וירקרק. ארונות המטבח עשויים מעץ מלא או במראה של עץ מלא והם עומדים על רגליים נפרדות, אלמנט עיצובי שאמנם אינו חסכוני במקום אבל משווה מראה יפהפה למטבח.

מטבחים בסגנון עתיק מאזור פרובנס מתאפיינים גם באי במרכז המטבח, ובשימוש ניכר בעץ במשטחי העבודה והאכילה. כדאי גם לשלב בתכנון רצפת עץ או פרקט. מטבח כזה יעשה לכם חשק לבשל סיר מהביל של קוק או וין, להוציא מתנור האפיה תבנית של בריוש חם וחמאתי ולפתוח בקבוק יין צרפתי משובח. מטבחים בסגנון עתיק אשר שואבים את השארתם ממטבחים אנגליים יעשו שימוש באלמנטים מגולפים בארונות המטבח, פרזול פליז ונחושת, ופלטת צבעים בהירה אשר משלבת בסיס לבן עם גוונים פסטליים עדינים. במטבחים בסגנון עתיק ויקטוריאני נשתמש בטקסטיל פרחוני בניחוח ויקטוריאני, כמו גם פריטים עתיקים או כאלו שנראים עתיקים, תמונות רומנטיות של נשים בצבעי פסטל, וילונות כבדים עם גדילים מוזהבים ופרטי אמנות בסגנון שאבי שיק. חלונות זכוכית צבעוניים יוסיפו לאווירה, וכך גם כסאות בעלי ריפוד בולט ומשולב בכפתורים. גם כאן מומלץ לשלב את המטבח עם רצפת עץ או פרקט איכותי שיוסיפו לאוירה החמימה והעתיקה.

חלומות מתגשמים

לא משנה איזה סגנון עתיק תבחרו, פרובנסיאלי, ויקטוריאני או אחר, עיצוב מטבחים בסגנון עתיק יעניק לבית שלכם מראה ייחודי ויוצא דופן. לא עוד מטבח לקוח מקטלוג, ללא אופי או ייחוד. המטבח שלכם יהיה מטבח שלא תראו בשום בית אחר. אנחנו בסמגל קונספט אוהבים לתת דרור ליצירתיות של הלקוחות שלנו, לשבת עמם ולתכנן את המטבח שלהם עד לפרטים הקטנים ביותר. אנו יודעים כי המטבח הוא לב לבו של הבית, המקום בו מתכנסת המשפחה לארוחה משפחתית או להרמת כוסית, המקום בו נוצרים זכרונות ילדות של ריחות מאכלים אהובים ומאפים ביתיים. אנחנו מזמינים אתכם לפגישה עם האדריכלים שלנו, בה תוכלו לשבת ולעצב את מטבח החלומות שלכם, שיראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם ודמיינתם.

עיצוב מטבחים בסגנון עתיק

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd