עיצוב ארונות הזזה לנוער

ארונות הזזה לנוער מאפשרים לנו לעצב חדרי נוער אשר יש בהם שקט עיצובי. ארון הזזה איכותי מאפשר לאחסן בתוכו את כל הבגדים המרובים שבני הנוער שלנו אוהבים ללבוש, את כל הנעליים שלהם אשר אחרת היו מפוזרות ברחבי החדר, וכן את שאר הציוד שלהם כגון תיקים, מצעים, מגבות וכן הלאה. בדרך זאת, ארונות הזזה לנוער מאפשרים את מה שכולנו שואפים אליו : סדר בחדר.

מחלקת הארונות של סמגל קונספט מתמחה בעיצוב ארונות בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח. יש לנו נסיון רב בעיצוב ובניית ארונות הזזה לנוער אשר ישתלבו בעיצוב חדר הנוער ויתנו לו מראה מעוצב, איכותי ונעים, ויפתרו את אחת הבעיות המציקות ביותר בחדרי הנוער והיא בעיית האחסון.

כיצד לעצב ארונות הזזה לנוער כך שישתלבו בחדר באופן מושלם?

בעיצוב ארונות הזזה לנוער אנו צריכים להקפיד שהארון יתוכנן באופן חכם ויתאים באופן המיטבי לחלל החדר. אנחנו ממליצים לעשות שימוש במבנה החדר, בנישות קיימות ובחלוקת הקירות כך שהארון ישתלב בחדר בצורה שתתפוס כמה שפחות מקום. אנחנו נשמח לפגוש אתכם ולהתבונן בשרטוט של החדר המיועד ובהתאם לו לתכנן ולבנות ארון שישתלב בחדר בצורה הטובה ביותר.

מאילו חומרים ניתן לבנות ארונות הזזה לנוער?

ארונות הזזה לנוער בנויים משלושה חלקים : במת הארון, גוף הארון, וחזיתות הארון. במת הארון בנויה כך שהיא מפרידה את גוף הארון מרצפת החדר. היא בנויה מסנדוויץ אוקומה אוסטרלי אשר ידוע באיכותו, חוזקו ועמידותו. גוף הארון עצמו מיוצר משבבית דחוסה. השבבית הדחוסה מצופה במלמין איכותי יצוק. תוכלו לבחור את צבע המלמין מתוך מגוון רחב של גוונים אפשריים. חזיתות הארון הן החלק בו ניתן להפגין את מירב היצירתיות בעיצוב ארונות הזהה לנוער. האפשרויות כוללות שלייף לק במגוון של צבעים וגימורים, זכוכיות חלקות או מודפסות, שקופות או אטומות, ובמגוון של צבעים לבחירתכם, פורניר לסוגיו השונים, וכמובן פורמייקה בצבעים שונים לבחירתכם.

יתרונות של ארונות הזזה לנוער

ארונות הזזה לנוער משתלבים בחלל החדר באופן טוב יותר מארונות אחרים. שיטת ההזזה מאפשרת בחירת מיקום הארון ללא דאגה בנוגע למיקומם של רהיטים קרובים, לעומת ארון עם דלתות נפתחות, בו הדלתות הנפתחות עלולות להיתקל במחסומים ומכשולים שונים בדמות ריהוט נוסף בחדר, או לחסום כניסות ומעברים בחדר.

ארונות הזזה לנוער הם עמידים יותר מארונות עם דלתות נפתחות. כולנו נתקלנו בתופעה המטרידה של צירי דלתות לא איכותיים אשר עם הזמן נחלשים, ואפילו נתלשים ממקומם. מכוון שאנחנו עושים בארונות שימוש יומיומי, צירי הדלתות מתקשים לעמוד בעומס הרבה ובתנועה המתמשכת לאורך זמן ואז מתחילות התקלות. לעומת זאת, דלתות הזזה אינן זקוקות לצירים, ומנגנון ההפעלה שלהן הוא אמין ועמיד לאורך זמן. זה משמעותי במיוחד אצל בני הנוער היקרים שלנו שעושים שימוש כה תכוף בארונות : פותחים סוגרים ושוב פותחים ובאמצע שואגים "אין לי מה ללבוש".. בחירה בארונות הזזה לא תחסוך לכם את הטקס המוכר לכל הורה לבני נוער, אבל היא תחסוך לכם את הבלאי ואת התיקונים הנדרשים בארונות עם דלתות נפתחות.

ארונות הזזה יכולים להיות פריט עיצובי משגע בחדר הנוער שלכם. המגוון העצום של חזיתות הניתנות לבחירה בארונות הזזה לנוער מאפשרים לכם לעצב את הארון בדיוק לפי הטעם שלכם או של בני הנוער היקרים שלכם. השמים הם הגבול וזאת הזדמנות מצוינת לפרויקט משותף שלכם עם ילדיכם. תוכלו לבחור בין חזיתות פורניר, פורמייקה, זכוכית או שליף לק, במגוון של צבעים, מרקמים והדפסים, ולעצב את הארון המושלם עבורכם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd