סוגי מטבחים מעוצבים

מטבחים הם כמו בד קנבס לצייר מוכשר. הדף חלק, היצירתיות בשיאה, ואפשר לשחק עם הצבעים, החומרים והסגנונות כיד הדמיון הטובה עלינו.

אנחנו בסמגל אוהבים מטבחים ואוהבים יצירתיות. אנחנו אוהבים לשבת עם הלקוחות שלנו ולתכנן איתם את המטבח שלהם לפרטי פרטים, להגשים את החלומות שלהם ולייצר מטבחים משמחים, מעוררי השראה, בהם תוכלו לחיות, לבשל ולאהוב.

בין אם תרצו מטבח מודרני וחדשני עם קוים נקיים ומשטחי עבודה בוהקים, ובין אם תרצו מטבח כפרי חמים וביתי, אנחנו בסמגל נשמח לקבל על עצמנו את המשימה ולתכנן ולבנות עמכם את מטבח החלומות שלכם.

מטבח כפרי

ישנם כמה סוגי מטבחים כפריים בסגנונות שונים ולכל אחד דגשים עיצוביים משלו. ישנם מטבחים כפריים בסגנון פרובנס המאד פופולרי בישראל, מטבחים בסגנון אנגלי, מטבחים בסגנון טוסקני, וכן מטבחים בסגנון  "ישראליאנה" עם טאצ' של ויטנג' ישראלי. בכל סגנון שתבחרו, מטבח כפרי הוא קודם כל עץ. עץ מייצר תחושת חמימות וביתיות והוא לבו של המטבח הכפרי.  ארונות המטבח יהיו עשויים מעץ מלא או עץ במראה מלא. במטבח כפרי, הארונות בדרך כלל יעמדו על רגליים נפרדות, זה אלמנט עיצובי יפהפה ומרשים מאד. פיתוחים בחזיתות הארונות, שימוש בידיות ארונות מיושנות, נישות למדפים, ויטרינות ויחידות תלויות הם חלק מהעיצוב הכפרי של המטבח. אם אתם אמיצים, תוכלו לבחור שמשטחי העבודה שלכם יהיו משטחי עץ בוצ'ר, שאין תחליף ליופי שלהם ולאוירה החמימה שהם משרים במטבח ובכל הבית. כדאי לשלב מטבח כפרי עם רצפת עץ או פרקט. שילוב של פריטים מעוצבים פרחוניים וכפריים, לצד פרטי וינטג' שניתן לרכוש בחנויות המתמחות, טקסטיל פרחוני, תמונות מתאימות וכן הלאה, ישרו אוירה חמימה וביתית במטבח הכפרי שלכם.

מטבח מודרני

כשמדברים על סוגי מטבחים, חייבים לדבר על המטבח המודרני. פונקציונליות, יוקרה, קוים נקיים ופשוטים וטכנולוגיה מתקדמת – כל אלו הם מאפיינים של המטבח המודרני. מטבח מודרני יעוצב בקווים חלקים ונקיים וישדר ניקיון ללא עיצובים מיותרים. בדרך כלל כאשר מדברים על מטבח מודרני מדברים על שימוש בחומרים כמו נירוסטה, זכוכית, שיש, ברזל ובטון. הפירזולים הם ישרים ו"שקטים" והתחושה הכללית היא של מרחב מרווח ופתוח ללא רעש בעיניים. המטבח משתלב בבית ומוצרי החשמל והעבודה במטבח משתלבים בו באופן חלק ואינם מושכים תשומת לב.  משטחי העבודה יהיו משיש בוהק ואיכותי כמו למשל שיש קיסר, הארונות יהיו בגימור מבריק, הידיות לארונות יהיו מודרניות בקווים חלקים ונקיים. שילוב של ארונות קיר "קלפות" עם חזית מזכוכית או חזית התואמת את חזיתות הארונות התחתונים יספק לכם מקומות אחסון יעילים וללא חשיפה מיותרת של מוצרים ומצרכים אשר תפגע בקו הנקי והשקט של המטבח.

לב הבית

לא משנה באילו סוגי מטבחים נעסוק, המטבח הוא לב לבו של הבית. זהו המקום בו פותחים את הבוקר עם המשפחה, שותים את הקפה הראשון, אוכלים ארוחת בוקר ויוצאים איש איש ליומו. זהו גם המקום בו מתאספים כולם לעת ערב ומכינים בצוותא את ארוחת הערב המשפחתית. כאן ירקמו הזיכרונות המשפחתיים שלכם, וממש כאן יעלו ניחוחות העוגה, שילדיכם יזכרו עוד שנים רבות בתור ריחו של הבית. כאן נטווים הסיפורים הקטנים והגדולים, כאן גדלה המשפחה שלכם. אצלנו בסמגל מבינים את מקומו המרכזי של המטבח בחיי המשפחה ורואים אותו בתור לבו הפועם של הבית. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של מטבחים במבצע, ואנו נשמח לעזור לכם לתכנן ולהוציא לפועל את כל חלומותיכם באשר למטבח, ולבנות עמכם את המטבח המתאים ביותר לצרכיכם וצרכי משפחתכם.

סוגי מטבחים מעוצבים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd