סגנונות עיצוב מטבחים

חלל המטבח בבית, הוא בין החללים החשובים ביותר, שכן במטבח אנו מבשלים ואופים ועל כן חשוב שהוא יהיה מותאם לנו, עד כמה שאפשר וגם משודרג ומעוצב. כך, נוכל לשהות בו יותר זמן ולהנות מאווירה נעימה ונינוחה בו. אז אם יש ברשותכם מטבח ישן וותיק, הגיע הזמן לשדרג אותו למטבח יוקרתי ומעוצב, שיהיה פונקציונאלי עבורכם וישמש אתכם לאורך זמן.

סגנונות עיצוב של מטבחים

כיום, קיימים מטבחים עם מגוון גדול של עיצובים. השאלה היא לאיזה סגנון אתם הכי מתחברים. יש מטבח בסגנון פרובנס, כפרי, היי טקי, מודרני ועוד. לכל סגנון, יש את קו העיצוב המאפיין אותו, שצריך להשתלב גם עם שאר הבית. כך למשל, סגנון פרובנס, יכול להשתלב בצורה מצוינת בבתים עם עיצוב מודרני וכפרי ואילו סגנון היי טקי, מתאים עבור בתים בהם שולט הסגנון המוקפד והאסתטי.

מבחינת רמות מחירים, לכל סגנון שתבחרו, יהיו את המחירים שלו, שעשויים להסתכם בעשרות אלפי שקלים. מלבד העיצוב, המחיר יושפע גם מחומרי הגלם מהם מיוצר המטבח. אם תבחרו בחומרי גלם איכותיים ברמה גבוהה, עלות המטבח תתייקר, אך מנגד אתם תרוויחו מטבח שישמש אתכם לאורך שנים רבות.

טעויות שכדאי להימנע מהן בעיצוב המטבח

אם סיימתם לבחור את העיצוב וכעת נשאר לכם להרכיב את המטבח עצמו, שימו לב לא להוסיף יותר מדי ארונות לאחסון. במקרה כזה, אתם עשויים לצור תחושה של עומס במטבח, דבר שלא תרצו בו. אם בכל זאת, אתם צריכים מקומות אחסון, העדיפו מדף דקורטיבי, בו תוכלו להשתמש על מנת לאחסן דברים בהם אתם עושים שימוש יומיומי.

אתם לא חייבים לשים אי או דלפק ישיבה במטבח, אלו לא מתאימים לכל מטבח ולעיתים אף לוקחים משטח המטבח או יוצרים עומס בחלל שלו. לפני הכל, בדקו אם יש לכם מספיק מקום לשים אי או דלפק. אתם צריכים להקפיד על מרחק לפחות 100 מטר בין ארונות המטבח למיקום האי/הדלפק.

אל תבחרו במשטחי עבודה למטבח, שיהיה לכם קשה ומסובך לנקות אותם. משטחים שאינם חלקים, יגרמו לכם להתאמץ בניקוי שלהם משאריות של אוכל. העדיפו משטחים המיוצרים מחומרים שלא יגרמו לכם עבודה מאומצת. אם אתם לא ממש יודעים באילו חומרים לבחור, מומלץ להתייעץ עם חברת המטבחים.

אביזרים וגאדג'טים שאתם חייבים במטבח

אם יש לכם כבר מטבח מעוצב, שנעים להיות בו, כעת נשאר רק לדאוג לאביזרים וגאדג'טים שיקלו עליכם את משימות הבישול והאפייה.
רכשו לכם מיקסר, תנור אפייה, מעבד מזון ותוכלו לבשל ולאפות כמו שפים מקצועיים. אל תוותרו גם על רכישה גאדג'טים וציוד בסיסי כגון, סט סכינים איכותי, קרש עבודה, קולפן, פומפייה, כותש שום.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd