מטבח חיצוני מנירוסטה-ייחודי, מיוחד וחסכוני

מטבחים מיועדים לכאורה לבני הבית. הם מהווים מקום לבשל בו, לאכול בו את ארוחות המשפחה (ברוב המקרים) וכמובן גם להיפגש ולבלות בו יחדיו. הבשלנים של הבית ישהו במטבח הכי הרבה זמן, ויטרחו על התקנת הסעודות היומיות או החגיגיות במשך שעות רבות, לפעמים מבלי שבכלל תשימו לב לכך. אבל אחת הפונקציות החשובות במטבח שלכם היא האירוח. כשאתם מאחרים, האורחים נוהגים להיכנס למטבח, הן כדי לעזור, הן בשביל פטפוט מהצד, והן בכדי להתרשם ממעשה ידיכם. תמיד יהיו במטבח מי שיבואו ויצאו ממנו, ולרוב בעת אירוח תשרור במטבח מהומה לא קטנה שעלולה גם להכניס אליו לכלוך ולגרום לשבירת חפצים, שפיכת דברים ובעיקר הרבה אי-סדר. זאת אולי הסיבה לכך שכיום יש מי שמוציא את ההתרחשות המטבחית הזו החוצה – אל הגג, הגינה, המרפסת או הפאטיו ומתקין בהם מטבח חיצוני.

אם כבר מטבח חיצוני, אז למה לא מנירוסטה?

יתרונות הנירוסטה ידועים לכל. מטבחי נירוסטה מרשימים במראם ומשדרים תחושה של מכובדות רצינית מחד, ומאוד נוחים לניקוי ואף להברקה של ממש מאידך. תכונה זו של הנירוסטה משדרת אסתטיות וניקיון שמתאימים במיוחד למתחם שמטרתו העיקרית היא התעסקות עם אוכל. בנוסף הנירוסטה היא מתכת שחיידקים לא נוטים להידבק אליה, כך שניקיון יסודי מבטיח לא רק מראה נוצץ אלא גם היגיינה גבוהה. עוד יתרון הוא שהנירוסטה מתחממת במהירות רבה, והדבר עוזר לבישול יעיל ומהיר יותר, מבלי שמהירות החימום תפגע או תשנה את צורת הנירוסטה בשל טמפרטורה גבוהה, וזוהי תכונה שעוזרת לעושים במלאכת הבישול הרגילים להשתמש בטמפרטורות גבוהות למדי.

תוכלו להזמין מטבח חיצוני עשוי מנירוסטה מלאה, הכולל את כל הפונקציות הכי נוחות ומתקדמות כמו גריל גז עם כיסוי, משטח עבודה אולי אפילו גם ארונות מטבח (ואם אין מקום אז אפילו ארון אחד – העיקר שיהיה איפה לאחסן דברים), מגירות נשלפות, כיור או כיורי נירוסטה, וכמובן מקרר או אפילו רק מגירת קירור קטנה. כל הפריטים עשויים להשתלב יחד למטבח חוץ מרהיב ונוח מאין כמותו, ושלאחר עזיבת האורחים תוכלו בקלות, עם מים וסבון, להחזיר לו מראה נקי ומסודר בתוך דקות.

מטבחים חיצוניים מנירוסטה – קל לנקות והבלאגן יוצא מהבית

האפשרות להתקין מטבח בחלק חיצוני של בית פרטי, כמו בגינה או בפאטיו, או במרפסת גדולה מאוד ,או על גג בדירת פנטהאוז, היא פשוט חגיגה, הן לחובבי החידושים וההמצאות והן לבעלי או בעלות הבית שלא יכולים לסבול את הפיכת המטבח הרגיל של פנים הבית לאזור אירוח ומבולגן.

מכירים את טביעות הרגליים של האורחים על רצפת הצפחה במטבח? את טביעות האצבעות שמשאירים אורחים במטבחים מעץ מלא? את זה שלמישהו נפלה מהידיים כוס היין ועכשיו יש במטבח גם זכוכיות וגם נוזל אדום שאתם מתפללים שלא יעשה כתם על הרצפה היפה שלכם? זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שהמשפחה נפגשה אצלכם והילדים שיחקו במטבח והפכו את המיקרו למיכשור מעבדה וניסויים? מטבח חיצוני לוקח את כל המהומה של האירוח (כולל הצורך בסחיבת חפצים וסכו"ם וכלי אוכל וציוד ומוצרי גלם לבישול ומנות שהוכנו במטבח הפנימי ושלל דברים שפתאום צריכים כמו מפיות ומלחיות, מפות ותבלינים…) מהמטבח למקום האירוח ובחזרה.

בקיצור – מטבח חיצוני מצדיק שימת טאבו על כניסה למטבח הבית הפנימי. הוא פשוט לוקח את כל המהומה אל החוץ, למקום שבו אפשר ללכלך ואפילו לשפוך, להכתים ולגבב דברים סתם כך. בנוסף המטבח החיצוני, שיכול להתאים את עצמו אם תרצו לסטנדרטים הגבוהים של מטבחים מודרניים מתקדמים, מאפשר למארחים ולבשלנים להיות בלב ההתרחשות, ליד האורחים, ולהישאר חלק מהבילוי עם כולם ולא מבודדים במטבח המסוגר.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd