מטבחי יוקרה – בחירת מטבח יוקרתי לבית

"הצבא צועד על קיבתו", היטיב לאבחן נפוליאון – ולא רק הצבא צועד על קיבתו אלא כולנו אוהבים לאכול, כשבשנים האחרונות התווספה לחדוות האכילה גם חדוות הכנת האוכל וכיום כולנו מאסטר שפים בפוטנציה.
ומאחר שלא ייתכן מאסטר שף בלי מטבח שמתאפיין אף הוא ברמה גבוהה במיוחד, אכן המטבחים שלנו הפכו מטבחי יוקרה המשלבים פונקציונאליות גבוהה, מוצרים איכותיים ורמת גימור מרהיבה.

אופן ספייס – כשהכל חשוף לעיני האורחים

מגמה נוספת שתרמה להתרבותם של מטבחי יוקרה, ולאו דווקא ולא רק בבתי משפחות מהמעמד העליון, היא האופן ספייס – מטבחים שאין הפרדה ביניהם לבין שאר מרחבי הבית ובפרט הם מתחברים עם הסלון ויוצרים איתו רצף הרמוני ודומיננטי.

באופן טבעי, כשהמטבח מתחבר למרחבי האירוח והמגורים והופך לחלק בלתי נפרד מהם, הוא חשוף לעיני כל – וכמובן שאי אפשר להסתפק בשולחן עם ציפוי פורמייקה מתקלף, כיריים מלאות כתמי שמן ותאורת פלורוסנט עגמומית.

מטבחי יוקרה מעוצבים הם המצב המובן מאליו עבור דירות המתאפיינות באופן ספייס, ולא רק כדי להרשים את האורחים: מחקרים לא מעטים גילו שגם שביעות הרצון של בני הבית עצמם ומידת ההנאה שלהם מהמגורים (ומהחיים באופן כללי) משתפרות כשהמטבח נאה לעין ובמקביל משרת אותם נאמנה (לא בכדי נהוג לצטט את האמרה המיוחסת לחז"ל, "שלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם – אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים").

מטבחי יוקרה – קודם כל איכות

מטבחים יוקרתיים מתאפיינים בראש ובראשונה באיכות המרכיבים שלהם, כשכל פרט ופרט זוכה לתשומת לב מוקפדת ולהשקעה מרבית.

לשם כך חשוב לרכוש מטבחי יוקרה אך ורק אצל חברה אמינה, ותיקה ובעלת קבלות בתחום המטבחים כגון סמגל מטבחים, וכך להיות סמוכים ובטוחים שכל מרכיב יהיה לעילא ולעילא ושגם החיבור ביניהם יהיה לא פחות ממושלם.

מטבח יוקרתי יכיל משטח עבודה עשוי גרניט או קוריאן, כשהמהדרין ילכו על קונצ'טו – משטח המיוצר בעבודת יד מאבנים יקרות וייחודיות המחוברות יחדיו בטכנולוגיה חדשנית ויוצרות משטח אחיד ועמיד מאוד, או על האוניקס, אבן אמנם עדינה יחסית אולם כזו שהיופי הדרמטי שלה הופך אותה לאידיאלית עבור משטחי עבודה במטבחי יוקרה מעוצבים.

בנוסף אין מטבח יוקרה בלי מקרר חדיש, לרוב בעל 3 דלתות או כזה שהמקפיא נמצא בחלק התחתון, שמותקנות בו מערכות מתקדמות דוגמת נטרול ריחות ופיזור אחיד של הקור, וכן המתאפיין בדירוג אנרגטי נמוך; כיריים קרמיות בעלות משטח זכוכית יפהפה; ארונות מטבח עשויים מעץ מלא והמתאפיינים בפתיחה נוחה וחכמה; חיפוי קיר משובח ומסוגנן (על בסיס זכוכית צבועה, אבן טבעית או לבנים למשל) וריצוף מאבן טבעית.

 מטבח יוקרתי כמו מהז'ורנל

אחד הסודות של מטבחי יוקרה מעוצבים הוא היותם ייחודיים ולא תוצר של פס ייצור אחיד המפיק מוצרים סטנדרטיים, שעשויים להיות איכותיים – אולם לא מספיק מרתקים על מנת לשדר יוקרה של ממש.

באופן טבעי לא כל מי שרוצה מטבח יוקרה מעוצב ניחן בכישורים הנדרשים לשם תכנונו, ועל כן כדאי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים בתחום, כשחברה המייצרת מטבחי יוקרה ומכבדת את עצמה תציע כמובן את השירות החיוני הזה.

יחד עם זאת רצוי לא להפקיד את התכנון אך ורק בידי המעצבים, מוכשרים ומסורים ככל שיהיו, שהרי חשובה גם האמירה האישית של בני הבית והטבעת החותם שלהם במטבח.

בימינו ניתן לספוג השראה מאינספור מקורות: מגזינים רבים בתחום הדיור ובתחום עיצוב הפנים, האינטרנט שמלא וגדוש בתמונות של מטבחים יפהפיים וחברים בעלי חוש אסתטי מפותח במיוחד הם הבסיס לרעיונות שאותם יחברו אנשי המקצוע לכדי מקשה אחת שתהפוך בסופו של דבר למטבח יוקרתי ומעוצב להפליא שירחיב דעתם של בני הבית ואורחיהם לאורך שנים רבות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd