עיצובים מיוחדים של מטבחים בסגנון כפרי

רבים מאיתנו עסוקים מאוד בחשיבה ותכנון איך להרשים מכרים, חברים, משפחה ושכנים בכל הנוגע לעיצוב ביתנו.
אחד הפתרונות הנפוצים במיוחד הוא הפיכת הבית למקום תצוגה מרהיב.
הכוונה היא לבתים המרוהטים במיטב הטרנדים העולמיים, בסגנון היי-טקי מינימליסטי נקי ואף מבהיק, צבועים בגוונים מטאליים קרירים ועשויים מחומרים מתכתיים.
בתים או דירות שבהם אפשר, כמו שנהוג לומר, ללקק מהרצפות – או יותר נכון מרצפת השיש האיטלקית.
אצל מי שרושם וסטיילינג הם השיקול העיקרי שלו תראו כנראה מטבחים מעוצבים חדישים ומתוחכמים שיעתיקו את נשימתכם, אבל לא בטוח שמישהו אי פעם באמת עמד ובישל במטבח שכזה.
כי מטבחים יוקרתיים אלה, מהסוג המבהיק, הקר והמרשים, מיועדים יותר ליצירת מראה מלהיב ופחות לאנשים שחיים בבית, שעובדים ומבלים במטבח בהתקנת ארוחות המשפחה או ארוחותיהם, לאנשים שחותכים בצל, שקולפים ירקות, שמקציפים במיקסר, שלשים ומרדדים בצקים, שמרקים מבעבעים על הכיריים שלהם ושבתנור הבילט-אין שלהם רוחש תבשיל או נאפה לחם.

תחושה של בית

היוצאים מתוך תפישת עולם שהבית שלהם הוא מיני-מוזיאון שמספק קרקע טובה לתצוגת תכלית עיצובית – וכן, למען האמת גם לתצוגת תכלית כלכלית – הם אולי מי שיזכו לאותו "וואו" מתלהב כשיציגו את ביתם ובפרט מטבחי יוקרה מדהימים בפני אורחיהם, אבל הם לא מי שבחלל ביתם יינשא ריח בישולים משגע ושתהיה בו אותה תחושה מופלאה של בית.
שכן מטבח הוא לב הבית, ובבית שבו המטבח פעיל והומה ומלא בעשייה ובישול, מהומה ואף ערימות כלים לעיתים, זאת אומרת בעדויות לפעילות, בית כזה הוא בית חי שמלא בחמימות מושלמת.

זירת התרחשות אמיתית

בכדי לאתר את סגנון המטבח המתאים ביותר לסוג כזה של חיים, שאינם רק מיצג מוזיאוני אלא הם חיים אמיתיים (וטעימים), תוכלו לבקר בחנויות או באתרים של חברות עיצוב מטבחים שונות.
עד מהרה תגלו שמטבחים מעוצבים שהם בעלי חזות יוקרתית מרהיבה הם לרוב גם כאלו שאינם פונקציונאליים.
לעומת זאת מטבחים בסגנון כפרי – על שלל עיצוביהם והמראה השונה והמגוון שלהם – אלו הם המטבחים שכבר בתצוגת המטבחים בחנות, או בצילום באתר, תגלו כמה הם נוחים, מזמינים לפעולה, פונקציונאליים, ובעיקר "חיים".
זאת אומרת, כמה הם משדרים את התחושה שהמטבח אינו מקום סטרילי, ושמטבח הוא מקום שמטרתו המרכזית היא להוות זירה להכנת מזון לדירי הבית.

מה מאפיין מטבחים בסגנון כפרי?

מטבחים בסגנון כפרי הם תמיד כאלו המורכבים משפע של עץ, מצוידים בארונות רבים ונוחים, במגירות רחבות, במדפים, אולי גם במתלים לסירים ולכלי בישול.
אל המטבחים האלה משודכים לרוב אריחי קרמיקה, שסופגים בהבנה את התזות המזון והשמן, ושניתן לנקות אותם ואת יתר המטבח בקלות.

בכלל, מטבחים בסגנון כפרי יהיו תמיד פשוטים לתפעול ולניקוי, גם אם הם עשויים מעץ בהיר, ובמקרים רבים די בהעברת מטלית מהירה כדי למרק אותם.
במטבח הכפרי הממוצע יש כיורים רחבים, מקום למקרר ענק כמו גם לתנור מובנה רחב ידיים. משטח השיש במטבח גדול ומאפשר עבודה נוחה, ויש במטבח הכפרי גם מקומות אחסון חכמים לשפע חומרי הגלם שנמצאים בבית שבו חיים אנשים אוכלים ומבשלים. מטבח כפרי הוא למען האמת הבחירה הנכונה בעבור מי שמעוניין להכניס לביתו מטבח שבו יש את כל האפשרויות לבישול, להתקנת ארוחות ואף לשהייה ארוכה ומהנה.

כדי להפוך את מטבחים בסגנון כפרי למושלמים – תכננו אותם גדולים במיוחד, הוסיפו להם גם פינת אוכל כפרית יפה וחמימה, אי-מטבח רחב שיעמוד באמצעו כך שלא יתבזבז מקום עבודה, והרבה כלי מטבח איכותיים ונוחים.
כך תקבלו זירת פעולה מושלמת שתייצר ארוחות מופלאות ואווירה ביתית שאין לה מתחרים, גם לא בין המטבחים המעוצבים הכי יוקרתיים ומרשימים בעולם.

עיצובים מיוחדים של מטבחים בסגנון כפרי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd