מטבחים במבצע – זה כדאי?

כולנו אוהבים מבצעים, בכל תחום: מבצע מקנה לנו לא רק הזדמנות לרכוש מוצרים או שירותים שבהם חשקה נפשנו בעלות מופחתת,
אלא גם מעניק לנו תחושה טובה במיוחד, שביצענו עסקה טובה ומשתלמת ושאנחנו צרכנים נבונים.

מטבחים במבצע הם הצעה קורצת במיוחד. מטבח, ובפרט כשמדובר במטבחים מודרניים ומעוצבים, הוא מוצר יקר מאוד וכל הנחה מתקבלת בברכה ובשמחה.
יחד עם זאת חשוב לוודא שאכן המבצע משתלם, כלומר ההנחה אמיתית ועוד יותר חשוב, שהמחיר האטרקטיבי הוא לא על חשבון האיכות, שעליה ממש לא כדאי להתפשר בעת רכישת מטבח חדש.

קודם כל לוודא שהמבצע אמיתי

ראשית, יש לוודא שהתווית "מטבחים במבצע" אינה רק צמד מילים ריק מתוכן, וכי מאחוריה מסתתרת הנחה אמיתית במחיר הכולל של המטבח המוצע לנו.

כולנו הכי מודעים לדרכים השונות, המגוונות והיצירתיות להפליא שבהן משתמשים אנשי שיווק (בכל תחום) כדי לשכנע אותנו לקנות את מרכולתם, ולא כל "מבצע" מעניק לנו הזדמנות קנייה משתלמת באמת.

מטבחים הם מוצר שעלותו גבוהה במיוחד, ולמעשה מהווה את אחת הרכישות היקרות ביותר שיש, כך שחשוב שבעתיים להקפיד על בירור מעמיק של מה כולל המבצע.
כדאי גם לחפש מחירים של מטבחים אחרים, בין אם מטבחים במבצע ובין אם לאו, כדי לאמוד את גודל ההנחה המוצעת לנו.

לא להתפשר על איכות

מטבח טוב אמור לשרת אותנו נאמנה שנים רבות, ועל מנת שכך יהיה, ולא נצטרך להחליף אותו, או חלקים ממנו, כבר לאחר זמן קצר יחסית, חשוב לוודא (תמיד, אבל במיוחד כשקונים מטבחים במבצע) שהוא אכן איכותי.

גוף ארונות המטבח עשוי להיות מיוצר מסנדביץ או סיבית.
בסמגל מטבחים, אנו משתמשים בחומר החדיש והמתקדם ביותר הקיים בשוק העולמי ושמו: LSB.
ה LSB הוא החומר החזק ביותר כיום לייצור גופי ארונות מטבח ועומד בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר.
ה LSB הוא פלטת עץ הבנויה מ 5 שכבות המכילות 3 שכבות ליבה ו 2 שכבות מיקרו פופלר שנועד לחזק את פלטת העץ לרמה המקסימלית האפשרית. מעל שכבה זו קיים ציפוי נוסף בהתאמה לגווני המטבח שנבחר.
יתרונות ה LSB הן רבות וביניהן:
1. עמידות מירבית ללחות – הדבקים המדביקים את פלטות העץ עמידים בלחות בניגוד לשאר החומרים המשוווקים בשוק . דבר זה מקטין את הסיכוי להתנפחות העץ במקרי רטיבות ומשמר את המטבח לטווח הארוך ללא תקלות
2. ללא פולמדלדהיד – בניגוד לשאר החומרים המשווקים בשוק המטבחים , פלטות הגופים של סמגל אינם מכילים חומרים רעילים או גורמים לזיהום .
3. יכולת קליברציה וחוזק – המאפשרים לסמגל מטבחים לבצע כמעט כל תכנון הדורש משקלים מיוחדים או גדלים שאינם ברי ביצוע בחברות אחרות.


גם לגבי הדלתות ישנן כמובן מספר אפשרויות, ולמשל במטבחים כפריים נהוג השימוש בעץ מלא, שבדרך כלל מייקר את המטבח אך גם משדרג אותו.

באופן דומה יש לוודא כי כל מרכיבי המטבח הינם איכותיים – מטבח זול שישמש אותנו רק 10 שנים ולאחר מכן ניאלץ לחפש מטבח אחר ולהשקיע שוב סכום כסף בלתי מבוטל הוא לא זול באמת…

התאמה לבית

מרכיב נוסף עליו לא כדאי להתפשר כשקונים מטבחים במבצע הוא ההתאמה של המטבח המוצע לנו לבית שלנו מבחינת העיצוב.

אם בעבר רוב המטבחים היו סטנדרטיים ובנאליים למדי, הרי שכיום מטבח, ברוב רובם של הבתים ולא רק בבתי יוקרה, הוא מרחב מושקע ואסתטי להפליא, שכן אנחנו מבלים בו יותר ויותר זמן ורוצים ליהנות מכך.

בנוסף, מטבחים מודרניים (אבל לא רק הם) מתאפיינים בהסרת המחיצות וההפרדה ביניהם לבין שאר חלקי הבית, דבר המדגיש את הצורך ליצור זרימה מוצלחת ביניהם ולהבטיח כי עיצוב המטבח ישתלב היטב בעיצוב הבית – אלא אם כן מבחינתכם בית הוא מקום פרקטי בלבד, ומרכיב היופי בו זניח לחלוטין.

לקנות או לחכות למבצע הבא?

כאמור, מטבחים במבצע הם הזדמנות נהדרת ליהנות ממטבח חדש בעלות סבירה, אך חשוב לבדוק היטב את המבצע – שכן לא כל הצעה היא באמת משתלמת ולא כל אופציה מתאימה לכם.

במידה ואין לכם דדליין לרכישת המטבח (למשל, כשאתם רוצים להחליף מטבח ישן שעדיין מתפקד בצורה סבירה)
מומלץ לא להתפשר על מטבח במבצע שהוא "בסדר" שכן סביר להניח שתוך זמן קצר תוכלו למצוא מבצע שיציע מטבח טוב באמת.

יחד עם זאת, ההיצע הנרחב יחסית של מטבחים, כולל כאלה המוצעים במבצע, מאפשר לנו לבחור מתוך מגוון מרשים של מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים,
מטבחים היי-טקיים ועוד, כך שכמעט בכל נקודת זמן נוכל למצוא מטבח שימלא את כל צרכינו במחיר שיעצים את השמחה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd