כלים שאתם חייבים במטבח שלכם

בין אם מדובר בכותש השום האלגנטי שמעולם לא הוצאתם מהאריזה ובין אם מדובר במגלען הזיתים שקיבלתם במתנה מהדודה שחזרה מיוון,
נראה שלכל בשלן חובב יש את כלי המטבח האלה, שעומדים להם על השיש או בארון כאבן שאין לה הופכין, עזובים, מיותמים וחסרי תועלת.
במאמר שלפניכם ברצוננו להשאיר את כל הכלים האלו בצד ולהתמקד דווקא בכלים שאתם וכל הבשלנים שמכבדים את עצמם פשוט חייבים להחזיק במטבח, כיוון שאף מטבח לא יהיה שלם בלעדיהם.

קופסאות אוכל איכותיות

אנחנו סמוכים ובטוחים שלא ציפיתם שלפני הכל נזכיר את קופסאות האוכל, אבל האמת היא שמדובר בפריטי חובה עבור כל בשלן חובב או מקצועי.
העניין הוא שכשמדברים על קופסאות אוכל, צריך לתת את הדעת לאיכות הקופסאות.
אם יש לכם מגירה ענקית שמכילה אינספור קופסאות מסוגים שונים ואחת נוספת שמיועדת למכסים צבעוניים המפוזרים בה בערבוביה, קחו בחשבון שלא לקופסאות האלו אנחנו מתכוונים.

קופסאות אוכל איכותיות הן בראש ובראשונה קופסאות בעיצוב אחיד, כשבגדול מומלץ שתמיד יהיו בנמצא קופסאות משלושה סוגים (קופסאות בנפח של  ליטר, שני ליטר וארבעה ליטר).
כמו כן קופסאות איכותיות הן קופסאות שקופות שניתן להכניס למיקרוגל ולמקפיא וכמובן גם לשטוף בקלות.
קופסאות המיועדות למטבח המקצועי הן קופסאות שניתן לסדר בצורה מופתית, כיוון שניתן להכניס אותן האחת בתוך השנייה וכך למנוע את הבלגן המוכר.

סכין וקרש איכותיים

לא ניתן להפריז בחשיבות של איכות הסכין וקרש החיתוך כשבגדול מומלץ להחזיק לכל הפחות שני קרשים (את הסיבה לכך תגלו בפעם הבאה שתחתכו פירות על הקרש שעליו חתכתם בצל).
המהדרין מחזיקים קרש אחד לחיתוך דגים, שני לבשר אדום, שלישי לפירות וקינוחים ורביעי לירקות.
לגבי הסכין, מדובר בעניין אינדיבידואלי, אבל בכל מקרה חשוב להקפיד על סכין באיכות גבוהה וכן מומלץ להצטייד במגנט סכינים, כדי שתקבל את מקום הכבוד לו היא ראויה.

כמו כן מומלץ ביותר לרכוש משחיז סכינים, שופין או אבן משחזת ובכל מקרה לשלוח את הסכין להשחזה מקצועית בהתאם לרמת האינטנסיביות של השימוש.
לטובת ניקיון הקרשים מומלץ להצטייד בשפכטל ייעודי לקרשי חיתוך.

מחבתות וסירים

באופן עקרוני אין סיבה שלא תוכלו להסתדר עם סיר אחד ומחבת אחת, אבל גם כאן, חשוב ביותר להקפיד על רכישה של סיר ומחבת באיכות גבוהה.
רכישה של סירים ומחבתות באיכות ירודה לא זו בלבד שתאלץ אתכם לרכוש כלים חדשים תוך זמן קצר, אלא שמדובר ברכישה של כלים המזיקים לבריאות.

כלים נוספים

מעבר לכל זה מומלץ ביותר להחזיק בהישג יד גם פותחן יין וקופסאות שימורים, מסננת, קולפן, מלקחיים איכותיים, מסחטת הדרים ידנית, מגררת (פומפייה), מטרפה, מרית (לקקן)
ולמשקיענים שביניכם מומלץ להצטייד גם במכלים לרוטב, הנקראים בשפה המקצועית "סקוויזרים" (to squeeze = ללחוץ).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd