טיפים לבחירת סלונים מעוצבים לדירות יוקרה

יוקרה הינה ערך שאין שני לו. עיצוב יוקרתי הינו עיצוב מרשים עין, המדייק בפרטים הקטנים ואינו מתפשר על פחות מהטוב ביותר. בעיצוב דירות יוקרה ישנה חשיבות מרבית לשמירה על דיוק ובחירת האלמנטים האיכותיים ביותר בתחום. למעשה, יוקרה לא ניתן לזייף. כל גישה שאינה יסודית ומעמיקה וכל בחירה באלמנטים זולים פוגעת במראה הכללי ומחרבת אותו. לפיכך, עיצוב דירות יוקרה מצריך סבלנות ואהבה, גישה ליופי והערכה אמיתית לערכה של יוקרתיות.

בחירת הסלון לדירות יוקרה מצריכה הבנה בתחום הסלונים המעוצבים. הסלון הביתי, מעבר לתפקודו המשפחתי, הינו בעל איכויות ותכונות עליהן חשוב לעמוד בבחירת הסלון לדירות יוקרה. כמו כן, באים לידי ביטוי שיקולי התאמה לסביבה הטכנית והסביבה העיצובית בבית. הפרמטרים השונים המשפיעים על בחירת סלונים מעוצבים לדירות יוקרה הופכים את המשימה למורכבת מעט יותר. יצאנו ללקט את הטיפים המרכזיים והמהותיים ביותר בבחירת הסלון לדירת היוקרה הבאה שלכם:

בחירת הקו העיצובי

מעבר להיותו אלמנט בעל פונקציה משמעותית ביותר, הסלון הינו חלק מסטייל כללי המעוצב בביתנו. בבחירת סלון מעוצב לדירת יוקרה ישנה חשיבות מרבית בשילובו בשפה העיצובית הכללית של הבית. כיום ניתן לשלב סלונים מעוצבים בקו העיצוב הכללי של הבית או לחילופין, "לשבור" את העיצוב באמצעות רהיטים מסגנונות שונים. בבחירת סלון מעוצב לדירת יוקרה חדשה חשוב להתבסס על העיצוב הכללי ועל הסטייל המאפיין את הבית כולו.

באמצעות שילוב חומרי גלם דומים דוגמת עץ או מתכת, משי או סאטן ניתן ליצור התאמה עם קו העיצוב הכללי בבית או לחילופין, ליצור שבירה של השפה העיצובית הקיימת.

אמירה סביבתית

בשנים האחרונות החל עיצוב הבית להיות תחום מעניין הרבה יותר מאשר בעבר. כיום כבר לא רק מדובר בסטייל כשלעצמו. העיצוב הינו עולם שלם המאפשר לשלב אמירה אישית ועקרונות, אהבה ותחביבים, הצהרת כוונות ועוד. אוהבי הבוטיק למשל, יוכלו למצוא סלונים מעוצבים פרי ידיהם של מעצבים בינלאומיים ולשלבם בסלון כפריט יוקרה. אחרים יוכלו לשלב את אורח חייהם בסטייל הביתי. יכול זה להיות סטייל אורבני או כפרי, מהודר או פשוט ונקי. בבחירת סלון מעוצב לדירת היוקרה שלכם הרגישו נוח לבטא את עצמכם באמצעות העיצוב.

התאמה פיזית

לאחר הגדרה כללית של הסלון הרצוי לדירה חשוב לבדוק את המידות. אין לקנות סלון לפני שנמדדו המידות הרצויות לשילובו בסלון הבית, כמו גם מידות העומק והגובה של הספות – כך שניתן יהיה לשלב אותו בבית מבלי לחשוש שיהיה קטן מדי או יתפוס את כל המרחב.

טיפים לבחירת סלונים מעוצבים לדירות יוקרה

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd