טיפים לבחירת בר מים למטבח

אם צריך לציין מהפכה אחת שעברה על המטבח הישראלי, הרי היא נמצאת בדרך כלל על השיש. בר המים נכנס בסערה למטבחים, שלא על מנת לצאת, ומי עוד בכלל זוכר שפעם היינו פותחים ברז ושותים לרוויה. בהמשך סחבנו בקבוקי פלסטיק לרוב, אבל לפני כעשור התקבע בר המים באופן סופי במטבח ומתוכו נמזגים מים קרים וחמים, תוך שהוא דוחק מהמקרר את בקבוקי המים הקרים ואת הקומקום החשמלי מהשיש.

כדי להציב בבית את בר המים המתאים לכם, ובעיקר כדי להימנע מטעויות, מומלץ לשים לב למספר נקודות לפני שמתקינים את בר המים במטבח.

המטבח מעוצב? התאימו לו בר מים

ודאו כי הבר שאתם מעוניינים בו מתאים לכם, נכון יותר למטבחכם. האם הוא בגודל המתאים למקום אותו אתם מייעדים לו? האם אינו תופס מקום גדול מדי? אם כן, בחרו בר קטן יותר או הציבו אותו במקום אחר. אל תשכחו כי התקנת בר מים כרוכה על פי רוב בקידוח בשיש, ולמרות שניתן לסתום את החור שנוצר, חבל לעשות עבודה זאת פעמיים. על כן, בחנו היטב את מיקומו ואת גודלו.

חשוב לא פחות, לבחור עיצוב נכון – בר מים מגיע במבחר צבעים, וישנם מספר סגנונות ועיצובים למכשירים. התאימו את בר המים שלכם לאופי המטבח, לצבע האריחים וכו'. ככלל, מכיוון שמדובר במכשיר חדש יחסית, הוא אמור להקנות למטבח מראה מעודכן. אם אתם מחפשים לוק אולד-פאשן, התאימו את הצבע הנכון.

הקפידו על איכות

איכות המים – על בר המים שלכם לבצע סינון וטיהור של המים. מדובר בשתי פעולות שונות. סינון פירושו להוציא חלקיקים מיותרים. טיהור – חיטוי המים. לעצם העניין, הקפידו שבבר המים שלכם יש מסנן פחם ונורת UV, שיספקו מים איכותיים ונקיים ביותר.

איכות השירות – הקשר עם ספק בר המים לא נגמר עם קניית המכשיר, ונמשך עם החלפת מסננים ונורות UV, כמו גם תיקונים והחלפות חלקים לכשעולה הצורך. הקפידו שמדובר בספק מוכר ואמין בעל תו תקן ישראלי, והשוו את תחומי האחריות בין היצרנים השונים.

וכמובן – דאגו לבטיחות השימוש

ודאו כי בבר המים יש מנגנון בטיחות או אפשרות לנעול את ברז המים החמים. בכך צמצמתם את האפשרות שילדכם ו/או חבר ייכווה תוך כדי משחק מיותר בלחצני המתקן.

כמו כן בדקו כי במכשיר יש את האפשרויות לספק לכם העדפות אישיות כמו טמפרטורה מוגדרת, כמות מים מסוימת, שתיית סודה, ועוד. ודאו כי ניתן לכוון את המים החמים לרתיחה מלאה – כלומר לטמפרטורה של 100 מעלות צלסיוס.

בחברות –  ולבסוף, כיוון שמדובר בדרך כלל ביחסים לטווח ארוך, בחרו בר מים ידידותי למשתמש, שיהיה נוח להפעלה, נעים למראה ופשוט לשימוש.

טיפים לבחירת בר מים למטבח

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd