היתרונות של חדר ארונות קטן

עיצוב חדר ארונות נחשב לאתגר לא ממש פשוט המחייב אתכם ליצור תחושה של מרחב במקום כך שיהיה נעים לשהות בחדר מבלי להרגיש כי מדובר בחלל סגור.

כל תנועה חשובה

ככל שהחדר קטן יותר, כך אין את האפשרות לנוע בחופשיות ומכאן בעת עיצוב חדר ארונות כל סנטימטר חשוב. מכאן יש להקדיש את העיצוב לבחינת השילוב בין הצד האסתטי לבין הצד הפונקציונלי- מה נכון להכניס לחדר ומה לא. השילוב בין השניים יוביל לתוצאה הרצויה וישפיע על התחושה. כך למשל, שילוב של ארונות המאפשרים להכניס חפצים רבים וגם בקרבת הקיר מאפשרים לתנועה לזרום.

בעת עיצוב חדר ארונות קטן יש להקדיש מחשבה גם לעניין של ניצול השטחים הריקים כאלה שלא ממש מנוצלים עד הסוף. באמצעות הכנסה של מדפים ניתן להרוויח עוד כמה מקומות אחסון. כמו כן, בעת עיצוב חדר מסוג זה יש לוודא למקום נכנס אור כך שתתקבל תחושה נעימה של חום ובשילוב עם רהיטים מתאימים ניתן להעשיר את החדר ולתרום לאווירה נעימה.

 צבעים

עם התפתחות תחום עיצוב חדר ארונות, ניתן להתייחס גם לצבעים במקום. אם פעם היינו מזמינים נגר ולא ממש מתחשבים בצבעים בחדר אלא רק מתייחסים לנושא האחסון הרי היום דפוס החשיבה הזה נשבר. במקום קטן כדאי להביא בחשבון צבעים שיתנו תחושת רעננות כגון תכלת או ירוק בהיר. צבעים אלו יעניקו לחדר תחושה של קלילות למרות החפצים השונים. צביעת הקירות בצבעים הללו תעניק תחושה טובה ותיצור מקום שנעים להיכנס אליו.

חשיבות החפצים

כפי שנאמר קודם לכן, היום ישנה חשיבות רבה לעניין עיצוב חדר ארונות. חדר זה נחשב לחדר החשוב ביותר בבית ובו ניתן לאכלס כמה שיותר חפצים. מכאן יש חשיבות רבה ליצור חדר נעים אשר יהיה ניתן לנוע במרחב בחופשיות. מכאן יש חשיבות רבה להקדיש מחשבה לגודלם של החפצים בחדר. לא כדאי להעמיס יתר על המידה, היות ועומס עשוי ליצור תחושה לא נעימה.

 קבלת ייעוץ מקצועי

כולנו מסכימים כי חדרי ארונות מהווים פתרון אחסון מצויין לבגדים ושאר חפצים. היות ומדובר במוצר שאינו זול בלשון המעטה, כדאי להקדיש זמן לתכנון נכון. תכנון נכון יכול להוביל אתכם לתוצאה מדוייקת יותר. בעת התכנון יש להביא בחשבון את האנשים המשתמשים בארון- האם כל בני הבית משתמשים בו או רק חלק?

המענה על השאלות הללו יוביל אתכם לקהלת החלטות בצורה הנכונה וכך לא תמצאו את עצמכם משתמשים בארון שאינו מתאים לצרכים שלכם. בעת בניית חדר ארונות העיקרון הוא בבחינת תפיסת החלל. חדרי ארונות קטנים אינם תופסים מקום,אבל לקבלת תוצאה טובה יש לבחון את השתלבותם בחלל החדר.

על מנת שתוכלו ליהנות מחדר ארונות המתאים לצרכים של כל בני הבית ובהתאם לתקציב שנקבע חשוב מאד להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום. קבלת ייעוץ מקצועי עשויה לסייע לכם במקרים בהם אתם מתלבטים במה לבחור. התייעצות עם גורמים מקצועיים תבטיח כי חדרי ארונות שתבחרו יחשבו למוצר מוגמר העשוי מחומרי גלם איכותיים.

היום כאשר התחרות גדולה ובעלי המקצוע מחפשים רק אתכם, כדאי להקדיש מחשבה רבה לבחירת אנשי מקצוע. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות מהחדר לטווח הארוך. לצורך איתור אנשי מקצוע בתחום ניתן להתייעץ אם אנשים שאתם מכירים או לחפש אנשי מקצוע באינטרנט. היום לכל איש מקצוע יש אתר אינטרנט ובו ניתן להתרשם מעבודתו.

בהצלחה!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd