היצע נרחב של מטבחים זולים

הגיעה העת שבה המטבח שלכם זקוק להחלפה. זה קורה כשרוכשים דירה חדשה, כאשר עורכים בבית שיפוץ יסודי, או פשוט כשהמטבח מתיישן וכבר ממש קשה לתפקד בו ואתם מרגישים שהגיע הזמן להתחדש עם מטבח רענן ומודרני ישר מהניילונים.

השמחה לקראת מטבח חדש גדולה, בעיקר למי שאוהב לעמוד במטבח הבית שעות ולהכין מטעמים, מאפים, עוגות ותבשילים. כמה כיף לגלות פתאום שנוח יותר לרדד בצקים, שיש מקום למעבד המזון היפה, שהתנור בילט אין מחמם פחות בזכות הבידוד החדיש שיש לו במטבח שקניתם, ועוד. בכלל, לפתע משטח העבודה ענק והחדר כאילו גדל והכל בזכות המטבח המעוצב החדש.

איך בוחרים מטבח חדש?

ואולם רכישת מטבח חדש משמעותה עוד מספר עניינים שלא תמיד אתם יודעים איך לתקוף. למשל, איזה מטבח לבחור? הרי מדובר על הוצאה גדולה (גם מטבחים זולים עדיין עולים כמה אלפיש קלים) שאמורה להבטיח פיתרון הולם למשך שנים רבות. האם כדאי באמת להשקיע אפילו יותר משיש באפשרותכם ולקנות מטבח מתקדם במיוחד שיהיה מרשים ומתוכנן בידי אמן מהבחינה העיצובית ומבחינת הנדסת האנוש המתקדמת? האם להסתפק במטבח מוצלח וסולידי שמחירו אינו מרקיע שחקים? ובאיזה סגנון של מטבח כדאי לבחור? שהרי מטבח אולטרה-מודרני ומאוד משוכלל ומיוחד במראהו אולי מסבך בבחירה שתחייב אתכם לשנים קדימה ובעוד 15 שנה תמצאו את עצמכם עם מטבח מאוד מוזר שסגנונו יצא מהאופנה מזמן ושנמאס עליכם תוך זמן קצר? בכלל, איזה רעיונות לעיצוב מטבח יש ומאיפה שואבים אותם?

העצה הטובה ביותר היא לצלול אל תחום המטבחים. להבין מהו מטבח כפרי ומהו מטבח מודרני, לעיין בחוברות עיצוב מטבחים, לגלוש בכמה שיותר אתרים של עיצוב מטבחים וכמובן – לבקר בתערוכות ריהוט ומטבחים ובחנויות ובמרכזים לעיצוב הבית, ולהתרשם מההיצע על כל טווחיו וסגנונותיו. לבחון מטבחים פשוטים מול מטבחים יקרים ומשוכללים, מטבחים קלאסיים מול מטבחים מתקדמים והיי-טקיים, מטבחים פונקציונליים מול עיצוב מטבחים שעיקר מטרתם שואו וקישוט הבית, ועוד.

בדרך זו קודם כל צפויה לכם חוויה מהנה, ובנוסף תוכלו להחליט באופן מושכל איזה מטבח חדש להזמין, כמה כסף כדאי להשקיע והאם לבחור במטבח מיוחד או יותר סולידי, וכמובן לזהות איזה מטבח הכי מתאים לצרכים שלכם, לסגנון שאתם אוהבים וגם לאווירה בביתכם.

מטבחים זולים – קנייה משתלמת?

מאחר שלא לכולם יש כסף למטבחי מעצבים יוקרתיים, ממוחשבים ונוצצים בברק מטאלי מלהיב, הרי שישנו גם היצע נרחב, נחמד וידידותי של מטבחים בתקציב נמוך – במיוחד למי שאין ביכולתם או אין ברצונם להוציא עשרות אלפי שקלים או יותר על מטבח חדש.

חשוב להדגיש שמטבחים זולים אינם מה שאתם חושבים. כיום כשמדברים על מטבח זול אין הכוונה למטבח הסטנדרט הישן המורכב מארונות פורמייקה אפרוריים ושיש זעיר וכעור. עיצוב מטבחים במחירים זולים בעת הנוכחית באים במגוון עיצובים, ויש בנמצא גם מבחר מטבחים זולים בסגנונות שונים, כמו מטבח אמריקאי או מטבח אנגלי.

ההבדל המהותי הוא בחומרים שמהם מיוצרים המטבחים הזולים, בגימור ובאיכות ההרכבה והעבודה, וכמובן שגם בגודל הכללי של ארונות המטבח, בפתרונות האחסון הפחות מתקדמים ובשילובי ה"גאדג'טים" והאקססוריז הפחות מרשימים (ידיות, מגירות נשלפות, מתקני ייבוש כלים נסתרים וכדומה) כמו גם באפשרות התכנון והזמנת המטבח בהתאם מלא לצורכיכם.

עליכם לדעת שהמטבח החדש שלכם, אם הוא נכלל בקטגוריה "מטבחים זולים", יהיה יותר אלמנטרי ופחות מתוחכם, אבל לא חובה שלא יהיה יפה במראהו ונוח בעבורכם, במיוחד אם הצרכים שלכם בסיסיים, למשל אם אתם זוג צעיר שחי על כריכים  או אם אתה רווק שלא סועד כמט בבית.

היצע נרחב של מטבחים זולים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd