דירת קבלן בקרית מוצקין

מעצבת פנים לירז בוקעי

בני זוג בגיל השלישי, אשר התחילו יחד את פרק ב’ של חייהם, פנו ללירז בוקעי בעקבות רכישה של דירת קבלן, אותה רצו לעצב על מנת שתתאים לכל צרכיהם וחלומותיהם, ללא פשרות.
“הם ציינו בפני כי זה הבית בו הם מתכננים להישאר ולכן לא מעוניינים להתפשר”, מציינת בוקעי, אשר עיצבה 11 דירות נוספות באותו פרויקט קבלני – “אף אחת מהדירות לא דומה לאחרת,
כל דירה שעוברת תחת ידי מתקבלת כבד קנבס חדש ונקי.
כל משפחה מביאה הביתה את סיפור חייה ואת הדרך שעברה עד כה ומקומי כמעצבת לכבד זאת ולהיות קשובה לצרכים ולרצונות ולהביא אותם לידי ביטוי בתוצאה”.

נקודת המוצא לתכנון הדירה הייתה סגנון החיים של הלקוחות, אשר מנהלים אורח חיים טבעוני, בריא ורוחני.
המטבח ממוקם מימין לכניסה ופונה לכיוון הסלון. הם נוהגים לבשל הרבה ולכן הזדקקו למשטחי עבודה נרחבים ולאחסון מרבי, יחד עם זאת ביקשו חלל נגיש ונוח לשימוש ופרקטי מבחינת תחזוקה וניקיון.
המטבח תוכנן בצורת האות ח’ עם אי מרכזי הפונה לכיוון מרכז הבית. מצד ימין תוכננו ארונות גבוהים בגימור שחור מבריק ושני משטחי עבודה מקבילים יוצרים מרחב עבודה נוח ויעיל.

שילוב של גוונים וטקסטורות יוצרים עניין והיררכיה בין האלמנטים השונים במטבח, משטח העבודה לבן ונקי ומעליו נבחר חיפוי קיר של אריחים בגדלים ובגוונים שונים של אפור.
מולו ניצב אי המשמש לעבודה ולאחסון, הוא מודגש באמצעות משטח עבודה שעשוי משיש גרניט טבעי.
פינת האוכל הוצמדה לאי וכך משמשת את בני הזוג לארוחות יומיומיות, בעת הצורך ניתן לפתוח את השולחן כך שיתאים לאירוח של 14 איש.

את צורת הח’ של המטבח משלים קיר אחסון עם ארונות בגוון לבן ומשטח עבודה נוסף, בקצהו תוכננה יחידה בה שולב אקווריום גדול אשר משרה אווירת רוגע ושלווה בבית.
כדי להתחבר לגוונים הירוקים של האקווריום, נבחרו גופי התאורה שמעל האי, הספה בסלון ואביזרים נוספים שמדגישים את האלמנט, שהגשים חלום עבור הלקוחות.

הקודם
הבא

צילום: יואב פלד

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd