דגמים עכשוויים של מטבחים מפורמייקה

הוותיקים שבינינו זוכרים היטב מטבחים מפורמייקה – בשנות השבעים היו אלו מטבחים נפוצים במיוחד. בבתים רבים היה מותקן מטבח שכזה, שנחשב באותם ימים לשיא הקידמה, אבל בפועל, כשמתבוננים לאחור נזכרים גם בכיעורם של המטבחים הללו: שכבת הפורמייקה שהייתה מודבקת עליהם נטתה להתקלף ולהיפרד מהעץ, ובנוסף רוב הדוגמאות היו מחרידות ב-50 גוונים של בז' מדכא. אבל ההווה שונה לחלוטין, ובימינו מעצבי פנים רבים יציעו לכל מי שמתעניין במטבח חדש וחדשני, מסוגנן וייחודי, את אחד הדגמים העכשוויים של מטבחי הפורמייקה.

איך ייתכן הדבר? האם לא עברנו מאז עשרות שנות סטיילינג והתפתחות, שכלול וייעול של כל מה שיש במטבח הביתי? התשובה היא, כמובן, שעברנו גם עברנו אבל שבמקביל כדאי למחוק מהזיכרון את כל מה שהכרתם פעם: כיום מטבחים מפורמייקה בימינו הם דבר שונה לגמרי ופריט אסתטי הרבה יותר.

מטבחים מפורמייקה – מה נשתנה?

עם השתכללות הטכנולוגיה ודרכי עיצוב המטבח, בנייתו והרכבתו חזרה עטרת הפורמייקה ליושנה –  המוצר התעשייתי שהציבור מאס בו הוא כיום שוב חומר נפוץ ואהוב המשמש לצורכי חיפוי, עיצוב ותכנון מטבחים יפהפיים, חדישים, יוקרתיים ומרהיבים.

מעצבי מטבחים מכל רחבי העולם אימצו בחום את הפורמייקה אל חיקם ואינם מהססים לעשות בה שימוש, הן במטבחים חדשים והן למטרת חיפויים והשלמות עיצוב במטבחים מודרניים – כלומר בריהוט הנלווה למבנה המטבח, כמו בדלפקים, מדפים, שולחנות אוכל וכדומה.

הפורמייקה של ימינו מוצעת במגוון עשיר של סגנונות עיצוב, גוונים, צבעים, טקסטורות והדפסים שכולם מוטמעים על גבי הפורמייקה בשיטות הדפסה מתקדמות אשר תפקידן לשמר את העיצוב הייחודי למשך שנים ארוכות. אבל לא רק – ההיצע העצום של הדוגמאות של מטבחים מפורמייקה מספק אפילו מבחר רעיונות לעיצוב מטבח. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהפורמייקה מאפשרת אינסוף וריאציות של צבע ומראה בגימור מט או מבריק, מחוספס או תבליטי ועוד ועוד. כיום המתעניינים במטבח חדש וייחודי יכולים להתרשם מאלפי דוגמאות וסגנונות של פורמייקה, לקבל השראה ובכך להיות סמוכים ובטוחים שלא יראו עוד מטבח שהוא העתק מדויק של המטבח שלהם.

התאמה לכל סוגי המטבחים

בנוסף, בשל המבחר הרחב של סגנונות הפורמייקה, ניתן להתאים אותה לכל סגנון של מטבח – אם אתם מעוניינים במטבח היי-טקי מינימליסטי, ניתן לבחור בפורמייקה מטאלית או מבריקה במבחר צבעים חלקים. אם אתם מחובבי המראה החמים ומתעניינים באופציה של מטבחים כפריים, תגלו שגם כאן יש לפורמייקה בדיוק מה שאתם זקוקים לו – פורמייקה בדגמים דמויי עץ.

לפורמייקה ניתן, כמובן, להוסיף אביזרים ופריטי עיצוב להשלמת מראה המטבח – ידיות, מוצרי פרזול ועוד. מטבח הפורמייקה שלכם ייראה נהדר גם עם שילוב חומרים כגון זכוכית, אריחי קרמיקה ייחודיים, פסיפסים ואופציות נוספות שיעניקו למטבח את הטאץ' הייחודי והיפהפה שתחשקו בו.

פורמייקה – נוח, יפה ופונקציונלי

מעבר לעובדה שמטבח עשוי פורמייקה יכול לספק לכם הברקה עיצובית משגעת בדמות חומר ישן שחזר לככב בצבעים עזים או בדוגמאות מהממות, יש סיבות נוספות לרכוש דווקא מטבח פורמייקה. הפורמייקה היא, זאת ידענו גם בעבר אבל אולי כבר הספקנו לשכוח, עמידה במיוחד, וזאת מכיון שהיא מצופה בשכבת הגנה המקנה לה סיבולת גבוהה כנגד שריטות, מכות ובלאי שהוא תוצר של פגעי הזמן והשימוש. היא מגיעה בעובי שונה ובמידת קשיחות שונה ולכן מתאימה לפונקציות שונות של מטבחים, ממטבח סטודנטים שלא עושים בו בישולים כבדים ועד להקמת מטבח חיצוני המצריך חומר עמיד וחזק.  ולבסוף, היתרון שאין לזלזל בו – עלותם הזולה באופן יחסי של מטבחים מפורמייקה מאפשרת לכל אחד לבחור בהם וליהנות משפע היופי והנוחות הגלומים בהם!

דגמים עכשיווים של מטבחים מפורמייקה

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd