בחירת ארונות הזזה יוקרתיים

תמיד חלמתם על סדר וארגון מופתי בארון או חדר הארונות שלכם? מעוניינים בתוספת עיצובית מרשימה לחדר השינה שלכם? אצלנו תמצאו ארונות הזזה יוקרתיים שמתאימים בדיוק למרחב אותו אתם מעוניינים לעצב. מדובר בפריט בעל ערך עיצובי גבוה וכמובן פרקטיות גבוהה. בעמוד זה נדבר על ההבדלים המרכזיים בין ארונות הזזה יוקרתיים לארונות רגילים, על חדרי ארונות וארונות רצפה, ועל סידור המרחב הפנימי של הארון שלכם בצורה שתאפשר סדר מופתי, יעילות גבוהה וכמובן נראות מצוינת.

במה נבדלים ארונות הזזה יוקרתיים מארונות רגילים?

תחשבו על זה לרגע קט, כמה ארונות ראיתם בחיים שלכם? וכמה מתוכם אתם באמת זוכרים? קשה מאוד לקחת פריט כה סטנדרטי ולהפוך אותו לפריט ייחודי ללא המחשבה הייחודית שוברת השגרה, ללא היכולת לחשוב מחוץ לקופסא וללא יכולת עיצוב מיוחדת שיכולה להפוך כל רהיט סטנדרטי ופשוט ליצירת מופת של ממש. ארונות הזזה יוקרתיים הם פריט עיצובי לכל דבר, הם פרי עבודתו של מעצב, שחושב על הפרטים הקטנים ועל האופן בו ניתן להוסיף ייחודיות ומקוריות לפריט שהוא סטנדרטי בעיקרו. גם ארונות שירות יכולים להיות יוקרתיים, ולהיבדל מארונות אחרים באמצעות מאפייני צבע וצורה ייחודיים. ארונות רגילים הם פריט סטנדרטי, רגיל ומקובע, מרובע בדרך כלל ברמת עיצוב מוגבלת. מה שהופך ארונות רגילים ליוקרתיים הוא שימוש בחומרים מיוחדים, ובתפיסות עיצוב שונות כמו שימוש בסוגי עץ שונים, שילוב של מתכת וזכוכית וכמובן עיצוב חזותי מיוחד ושובר שגרה.

חדרי ארונות או ארונות רצפה?

פעמים רבות נראה כי חדרי ארונות הם משעממים באופיים וכי לא ניתן להפוך אותם לפריטים עיצוביים שמושכים את העין ומרתקים את הצופה בהם. עם זאת, כל מעצב טוב ידע להגיד לכם שגם חדרי ארונות יכולים להיות יוקרתיים ומיוחדים. ארונות הזזה יוקרתיים המותקנים בחדרי ארונות יכולים להשוות לחדר מראה מיוחד והולם, וכמובן את ההוד וההדר שאתם מחפשים. הבחירה בחדרי ארונות והעדפתם על פני ארונות רצפה היא בחירה לא פשוטה, מכיוון שהיא מחייבת שינוי במבנה הבית עצמו, ולא רק בהצבת הרהיט כפי שנעשית במקרה של ארונות רגילים. עם זאת, חשוב לזכור שכשמדובר בתחום של ארונות הזזה יוקרתיים, ניתן להתקין את דלתות ההזזה בשני המקרים – בין אם מדובר בארונות רצפה ובין אם מדובר בחדרי ארונות.

עיצוב פנים של מרחב הארון שלכם

כאשר אתם מעצבים את הארון שלכם, חשוב מאוד לדאוג לנראות של החלל הפנימי של הארון ולא רק לצד החיצוני שלו. עיצוב נכון של המרחב הפנימי של הארון יאפשר לכם להציג את החפצים הנמצאים בו בצורה קלה ופשוטה המאפשרת בחירה של בגדים ואביזרים ללא נבירה מיותרת בערימות של חפצים. ישנם כלים רבים שעוזרים בסידור המרחב הפנימי של הארון שלכם, כמו מתלים ייחודיים לנעליים, כובעים וחגורות. השימוש בכלים אלה חוסך במקום, ויוצר תחושת מרחב, בנוסף לסדר הרב שהוא מאפשר.

כאשר אתם מתקינים בביתכם ארונות הזזה, אתם בוחרים באיכות בלתי מתפשרת, בעיצוב מרשים ויוקרתי ובאמירה עיצובית חזקה. חשוב מאוד לוודא שהבחירות הללו ממשיכות גם לצד הפנימי של הארון ולא רק נשארות מבחוץ, ולכן ישנה חשיבות רבה בעיצוב החלל הפנימי של הארון שלכם. בגדים רבים שנותרים תלויים בארון ללא שימוש יכולים להתפנות אל מרחבי אחסון אחרים על מנת ליצור מרחב נוסף בתוך הארון, בין אם זה במקרים של חוסר שימוש ובין אם בהחלפה של מלתחת קיץ בחורף ולהיפך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd