אריחים וחיפויים למטבח

רוצים לתת טאצ' ייחודי למטבח? אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בחירת אריחים מיוחדים למטבח שלכם.

האריחים מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים, כיום עושר הסגנונות והחומרים מדהים ונותן אין ספור אפשרויות לחיפויים מרהיבים ובחירה אישית מלאה על פי פרמטרים שונים כגון:
עיצוב המטבח, טעם אישי, סגנון רצוי, פרקטיות וכדומה.
האריחים של היום עמידים בתנאי חום וקור.
חלקם עשויים מחומרים סינטתיים, עמידים בפני מצבים של שחיקה במהלך השנים

קיימים מספר סוגים של אריחים

50 גוונים של חיפוי בטון- כיום חיפויי הבטון הם בגדר המילה האחרונה ותפסו נתח מאד בולט בתחום חיפויי הקירות וכך גם התגנבו למטבח, חיפויי הבטון מגיעים במנעד רחב של אפורים,
חיפוי זה נותן מראה לופטי, ניו יורקי מאד, מעשיר ויחודיים בחומצתיותם של חומרי ניקוי אשר יכולים להרוס את האריח ויספקו פתרון של חיפוי חזק בעל מראה מרשים לכל מטבח.

כמו שאת אבן קטנטונת – חיפוי אבן/ צפחה

מתוך מגמה ברורה וחזקה מאד שרווחת היום בעולם העיצוב ואשר נבטה מכל עבר בתערוכת היורוקוצינה 2014 EUROCUCINA הטבע נכנס הביתה בכלל ולמטבח בפרט.
השימוש באבן למינה מגיע בחומרים רבים כמו גם צפחות המצויות במגוון גוונים וטקסטורות הנותנות טון ארצי למטבח ומאד מחמם ובצורות שונות כגון בריקים, אריחים  ועוד,  במידה והטקסטורה היא בגימור מחוספס רצוי למרוח סילר באזור הכיריים והכיור ובכך הופכים את האבן ללא סופחת ומותאמת לרחצה קלה.

הוד והדר – חיפוי שיש/ אוניקס/ קוריאן

עד היום המגמה לשימוש שיש במטבח היה לשימוש בשיש חלק הן למשטח העבודה והן לחיפוי הקיר, מגמה זו השתנתה כחלק מאותה תפיסה טבעית והביאה לכניסתו של השיש במראה הטבעי למטבח כמו הקרמה מרפיל, בירזיט או קלאקטה. השיש הזה הינו סינטתי ובעל מראה מדהים, נקי עם רמיזה לטבע; שיש טבעי, פחות מומלץ מכיוון שהוא סופח שומנים ונוזלים ופחות עמיד לאיזור המטבח. חומר נוסף שתפס תאוצה הוא הקוריאן, אשר נותן מראה קליל ומאד נקי למטבח.

אמא אדמה – חיפוי עץ וחיפוי אפוקסי

חיפוי מעין זה נותן אפשרות להמשיך את הקו העיצובי והחומרי של המטבח גם לקירות ובכך להשיג מראה שלם ונקי יותר עם נוכחות בולטת. באיזור הכיור והכיריים רצוי להטמיע זכוכית או שיש אשר יותאמו למשטח העץ. 

קר שם – חיפוי זכוכית

בכדי להשיג מראה קר ונקי ניתן להשתמש בזכוכית אטומה, מודפסת או מודבקת. הזכוכית הינה מאד פרקטית, עמידה וקלה לניקוי, ולמושבעי מסך הטלוויזיה, ניתן לשתול מסך בזכוכית. 

אח"כ גלשה התקרה לרצפה – אריחי גרניט פורצלן

מתאימים לשימוש במטבח הן כריצוף והן לחיפוי קירות. מגיעים במגוון רחב של דוגמאות, צבעים, סגנונות עיצוב ומרקמים

סרט מצוייר – אריחי קרמיקה מאויירים

אריחים במגוון סגנונות גדלים וצבעים המספקים מראה מרשים. 
אריחים אלו יכולים להיות גם במראה המהווה סגנון אותנטי, כגון: סגנון מרוקאי, מקסיקני, הודי וכדומה, ובכך משווים למטבח מראה יוצא דופן.
כמובן שניתן לחפות גם באריחים חלקים ללא הדפסים להשגת מראה שליו.

רצוי מצוי

בסמגל ממליצים, בכדי להשיג את האופי המבוקש במטבח, יש להשתמש במאסות מן החיפוי ולא בנתח קטן, את הפחד תשאירו לחללים אחרים.
בנוסף רצוי במטבח נייטרלי כמו לבן, לשחק עם האריחים כמו אקססורייז ולתת טאצ' יותר נועז עם צבע טקסטורה ואו הדפסים.

במטבחים בעלי סגנון ספציפי כגון מטבחים כפריים או עץ וכו', יתאים אריח יותר נייטרלי, עדין ללא טקסטורות ולהתאים לסוג השיש אריחי חיפוי זכוכית אשר מאד מתאימים למטבחים נקיים ומאד פופולרים כיום.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd