ארונות קיר מעוצבים

ארונות קיר הם הארונות הפופולאריים ביותר וכמעט בכל בית תמצאו כמה וכמה כאלה, לרוב בחדרי השינה של ההורים ושל הילדים, ובלא מעט מקרים גם בחדר ארונות שכמשתמע משמו מוקדש כל כולו לאחסון חפצים. בעבר ארונות אלה נתפשו כפריט פונקציונאלי בלבד, ותשומת לב מועטה אם בכלל הוקדשה לנושא העיצוב שלהם, אולם עם השנים למדנו שלאסתטיקה יש משקל נכבד באיכות החיים שלנו, וכשם שהמטבחים הפכו מעוצבים יותר, מרחבי האירוח בבתים רבים נראים כאילו יצאו ממגזין עיצוב פנים יוקרתי, חדרי רחצה התייפו (ולמשל בימינו ניתן למצוא לא מעט כיורים שהם יצירות אמנות של ממש) – כך גם כשמתכננים ארונות קיר מושקעת תשומת לב בנושא המראה שלהם, ובהתאם ישנם יותר ויותר דגמים של ארונות קיר מעוצבים להפליא.

דלתות הזזה או דלתות רגילות?

ההתלבטות הראשונה בעת חיפוש אחרי ארונות קיר מעוצבים היא האם לבחור כאלה בעלי דלתות הזזה או דגם שבו יש דלתות "רגילות" (כלומר כאלה הנעות כלפי חוץ על גבי ציר).

בעבר ארונות הזזה נתפשו כבלתי אמינים משום שהמסילות נטו להתעקם או סתם להישחק, והדלתות כבר לא יכלו לנוע עליהן בצורה חופשית ויעילה, אולם בימינו חיסרון זה נעלם כמעט כליל ובוודאי שאינו מאפיין ארונות קיר איכותיים.

לעומת זאת, היתרון המרכזי של ארונות הזזה – החיסכון במקום משום שאין צורך להשאיר מרווח פנוי לפתיחת הדלתות – הפך משמעותי במיוחד לנוכח הרצון של כולנו ליהנות ממקסימום תועלת מכל מטר מרובע בבית ולנוכח השאיפה להפוך את החדרים שלנו לכמה שפחות צפופים.

מראה גדולה במיוחד

במסגרת הרצון להשרות בכל חדר תחושת ריווח ומרחב גדול, ניתן להפוך את אחת מדלות ארון הקיר למראה גדולה במיוחד, כזו שאפילו תופסת את כל שטחה של הדלת – ואכן ארונות קיר מעוצבים רבים כוללים מראה ענקית.

מראה שכזו תורמת רבות ליופיו של כל חדר, וגם מעצימה את האנרגיות הממריצות שבו (כך על פי הפנג שואי, וגם על פי מי שכבר נהנה ממראה גדולה במיוחד).

מסך טלוויזיה משוכלל

עוד אופציה שתמצאו בארונות קיר מעוצבים רבים היא מסך טלוויזיה בילט אין, בין אם קטן יחסית (המתאים לחדרי שינה אינטימיים שבהם הצפייה מתבצעת ממרחק קצר יחסית) ובין אם גדול (המתאים לחדרי שינה רחבי ידיים).

מסך שכזה הופך את ארון הקיר להרבה יותר מסתם פיתרון אחסון, ותורם גם ליוקרתיות שלו. רצוי שאיכות המסך תהיה גבוהה וכך גם איכותה של מערכת הסאונד, על מנת שהארון לא רק ייראה מרשים אלא גם יהפוך את הצפייה בתכנים שיוצגו על גבי המסך למהנה מאוד.

פלאי ההדפסה הדיגיטלית

עוד אפשרות להפוך את אחת מדלתות הארון, או כמה מהן אם תרצו, ליצירת אמנות מפתיעה ומרשימה, היא באמצעות הדפסה דיגיטלית.

הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מבטיחה כי איכות הדפסה על גבי דלת של ארון תהיה גבוהה מאוד, ומאפשרת לכל אחד להטביע את חותמו האישי באמצעות בחירת הדפס המשקף את טעמו ואישיותו, ובכך להפוך את ארון הקיר למקורי, ייחודי ומרתק.

האפשרויות הן כאמור אינסופיות, אבל רצוי להקפיד כי ההדפס משתלב היטב עם המראה הכללי של החדר בו נמצא הארון.

דלתות מרחפות

עוד אופציה שהופכת ארונות קיר מעוצבים למיוחדים היא דלתות מרחפות – אופציה שמטבע הדברים מתאימה לארונות הזזה.

הכוונה היא לדלתות שלא נעות על גבי מסילה אלא נראות כמרחפות באוויר, וזאת הודות למנגנון מתקדם. דלתות מרחפות מקנות לארון, ובעקבותיו לחדר כולו, מראה עדכני ונקי ומשרות סביבן אנרגיה קלילה. דלתות אלה מתאימות בעיקר לחדרי שינה של הורים שחשוב להם ליהנות מחידושים וממראה מינימליסטי.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני - האם הוא יעלם אי פעם?

מטבח כפרי מודרני – אם גם אתם מתחברים לאותנטי, לקצת עתיק של פעם, למראה העץ שאומר הכל, לפרזולים המעניינים, לתחושת הביתית והחמה, כנראה שגם אתם מחדשים את המטבח הקיים שלכם…
תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘

תכנון מטבחים א‘ ב‘ תכנון מטבחים: המטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי מורכבים בהיבט של תכנון אדריכלי. הוא משמש אותנו למגוון רחב של פעולות, נותן מענה לקשת של צרכים…
עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש - 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ

עיצוב מטבח חדש – 6 טיפים מעולים שאתם חייבים לאמץ בקרוב החיים שלכם עומדים להשתנות. אתם עומדים ליהנות ממטבח חדש, מעוצב ומרהיב ביופיו. מטבח שייתן מענה לכל הצרכים שלכם. סוף…
סגירת תפריט
נגישות

Add Your Heading Text Here

Click edit button 

sdadasdassdaasdasdasdasd